اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی خبر داد

برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری در خلخال

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری در شهر خلخال اواخر شهریور ماه خبر داد.

برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری صبح امروز در جلسه هماهنگی همایش رشد و توسعه شهرستان خلخال اظهار داشت: این همایش با هدف معرفی و شناساندن فرصت‌های سرمایه‌گذاری خلخال و کوثر برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم از افراد برجسته، نخبه و مهاجرت کرده از خلخال دعوت کنیم تا به پیشرفت و توسعه این منطقه همت کنند.

وی از اعلام آمادگی برخی از سرمایه‌گذاران صنعتی و گردشگری در سطح کشور برای حضور در خلخال و کوثر خبر داد و افزود: ما در نشست‌هایی که در چند ماه اخیر با سرمایه‌گذاران منطقه‌ای، ملی و حتی خارج از کشور داشتیم توانمندی‌های جنوب استان را تدوین کردیم تا با حضور آنها بتوانیم بسترهای سرمایه‌گذرای را مهیا کنیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی محور همایش و نشست ملی سرمایه‌گذاری را حوزه گردشگری کشاورزی معادن و صنعت توصیف کرد.

جعفری بیان داشت: ما از مدیران بانک‌ها انتظار داریم با پرداخت تسهیلات به متقاضیان و سرمایه‌گذاران به گونه‌ای حرکت کنند تا آنها تشویق به کار و سرمایه‌گذاری در منطقه شوند.

بیشترین تقاضای مردمی رفع مشکل گرانی و بیکاری است

نماینده مردم خلخال در مجلس به حرکت غرورآفرین ملت ایران در سه دهه گذشته اشاره کرد و افزود: خدمت به محرومان در مکتب اسلام عزت و شرف واقعی است و همه باید تلاش کنیم تا استقلال و عظمت نظام اسلامی در سایه خدمت‌رسانی به این ملت حفظ شود.

جعفری با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا حضور مردم در صحنه و ولایت‌مداری مردم ایران جایگاه و شأن نظام اسلامی افزون شده و خدمت به محرومان در اولویت قرار دارد افزود: ما در موقعیتی قرار داریم که باید لحظه لحظه فرصت خدمت را قدر بدانیم تا مبادا در دنیا و آخرت خسران زده شویم.

وی گلایه عمده مردم را از گرانی‌های کمرشکن و بیکاری یادآور و ابراز داشت: هرچند ملت ما تحریم‌ها و فشارهای نظام غرب را با جان و دل پذیرفته و تحمل می‌کند اما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا دو معضل گرانی و بیکاری بیشتر از این مردم را اذیت نکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی عمده نامه‌های ارجاعی به نمایندگان را نیز در ارتباط با دو معضل یاد شده توصیف کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول