اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان رشت خبر داد

فعالیت 110 ناجی غریق در سواحل رشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان رشت از فعالیت 110 ناجی غریق در 22 کیلومتر سواحل این شهرستان خبر داد.

فعالیت 110 ناجی غریق در سواحل رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عادل هادی‌پور ظهر امروز در جلسه ورزش این شهرستان با اشاره به تشکیل کمیته ورزش، اظهار کرد: کمیته ورزش شهرستان رشت برای بررسی و برطرف کردن مشکلات ورزشی با حضور فرماندار رشت به‌زودی تشکیل می‌شود.

به گفته وی، کمیته‌هایی دیگر نیز در بخش‌های سنگر، خشک‌بیجار، لشت‌نشا، سنگر و کوچصفهان به ریاست بخشداران تشکیل می‌شود.

این مسئول، درباره فعالیت ناجیان غریق در رشت افزود: از نیمه خرداد جاری 110 ناجی غریق در 22 کیلومتر از سواحل شهرستان رشت مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: برای نخستین بار پس از هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با فرمانداران ساحلی، قرار شده است که فرمانداری‌ها از ردیف بودجه‌ای خود هزینه منجیان غریق را پرداخت کنند.

هادی‌پور، با اشاره به دستور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان برای ساماندهی هیئت‌های شهرستان رشت، پیشنهاد استقرار تمام هیئت‌های ورزشی در مکانی 5 طبقه را داد.

وی ابراز کرد: با این کار هزینه‌ها کاهش می‌یابد و میزان بازدهی بهتر و نظارت و کنترل نیز آسان‌تر می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رشت به برنامه‌های آینده این اداره اشاره کرد و متذکر شد: برگزاری نشست با نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و سه دوره آموزش نجات غریق از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره است.

وی، در ادامه در احکامی جداگانه «بهمن سمیع» را به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان بخش سنگر رشت معرفی و تلاش‌های کاوه قدسی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان لشت نشا و مسئول فعلی بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان قدردانی کرد.

هادی‌پور، از تلاش‌های هاشم اسماعیلی رئیس سابق اداره بخش سنگر و رئیس فعلی اداره ورزش و جوانان رودبار به دلیل خدمات آنها قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول