اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت نجات غریق تنکابن و عباس‌آباد خبر داد

فعالیت 44 ناجی غریق در سواحل عباس‌آباد

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت نجات غریق شهرستان تنکابن و عباس‌آباد گفت: 44 ناجی غریق طول نوار سواحلی حدود 18 کیلومتری عباس‌آباد در نقاط کور را مورد مراقبت قرار می‌دهند.

فعالیت 44 ناجی غریق در سواحل عباس‌آباد

محمدحسین مهرپرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عباس‌آباد اظهار داشت: 44 ناجی غریق سواحل سه شهر کلارآباد، سلمانشهر و عباس‌آباد را در قالب 21 نقطه کور در طول تقریبی 18 کیلومتر نوار ساحلی شهرستان مورد مراقبت و پایش قرار می‌دهند.

وی افزود: برای پوشش بهتر سواحل امسال با افزودن یک نقطه به 20 نقطه سال قبل از اول فصل شنا در سواحل شهرستان هیچ‌گونه حادثه‌ای که منجر به فوت غریق شود نداشتیم در حالی‌که سال قبل نسبت به زمان طی شده امسال هفت حادثه غرق در دریا منجر به فوت شده بودند.

مهرپرور ادامه داد: از ابتدای آغاز به کار ناجیان آمار غریق نجات یافته کم نبوده و از این میان شش فرد غرق شده که در معرض مرگ حتمی بودند به کمک ناجیان و نیروهای خوب و تلاش‌گر اورژانس 115 که حضوری پررنگ در کنار ناجیان دارند، نجات یافتند.

وی تأکید کرد: برای ارتقای سطح کیفی و اقدامات مؤثر ناجیان غریق شهرستان علاوه بر اینکه در جذب آنها بر اساس قوانین ملاک داشتن کارت ویژه ناجی غریق از فدراسیون نجات غریق مد نظر و حائز اهمیت است، دقت نظر در انتخاب افراد اصلح نیز صورت پذیرفته است.

وی از حمایت خوب مسئولان و همکاری صمیمانه آنها در مورد فعالیت ناجیان تقدیر و تشکر کرد و از گردشگران درخواست کرد نکات ایمنی استفاده از دریا را مهم تلقی کنند و از آنها خواست تا از شنا در نقاط شنا ممنوع و کور سواحل به جهت حفظ سلامتی جداً اجتناب ورزند و با ناجیان غریق همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مهرپرور بهترین نقاط شنا را طرح‌های سالم‌سازی عنوان کرد که علاوه بر امکانات از نظر امنیت جانی برای گردشگران بهترین محل برای شنا هستند و به طور یقین رویکرد گردشگران در بهره‌گیری از دریا در طرح‌های سالم‌سازی می‌تواند موجب آن شود تا گردشگران تعطیلات تابستانی مفرحی را در سواحل دریای کاسپین تجربه کنند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول