اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد

اجرای طرح امداد و نجات در سواحل خطرآفرین گیلان

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طرح امداد و نجات ساحلی در 22 پایگاه در سواحل و نقاط خطرآفرین گیلان از 31 خرداد جاری اجرا می‌شود.

اجرای طرح امداد و نجات در سواحل خطرآفرین گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا همتی پیش از ظهر امروز در جمع نجات‌گران هلال احمر استان پوشش امدادی سواحل گیلان را از جمله برنامه‌های مهم هلال احمر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه طرح امداد و نجات ساحلی در استان اجرایی می‌شود، اظهار کرد: برای اجرای این طرح نجات‌گران جمعیت هلال احمر استان به منظور پوشش امدادی مطلوب‌تر در طرح ساحلی تابستانه دوره نجات غریق را آموزش دیدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: در این دوره آموزشی 10 روزه که برای نخستین بار ویژه نجات‌گران جمعیت هلال احمر استان برگزار شده بود، 22 نفر از نجات‌گران شرکت کردند.

به گفته وی، شرکت کنندگان فنون و مهارت‌های مربوط  به غواصی و نجات غریق را زیر نظر هیئت نجات غریق و غواصی استان به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

همتی افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با توجه به کسب امتیاز مربوطه گواهی پایان دوره دریافت کردند.

وی، کسب مهارت‌های امدادی بیشتر امدادگران و تسلط آنان به تمام فنون نجات در دریا را از اهداف اجرای این دوره آموزشی عنوان کرد.

این مسئول، زمان اجرای طرح امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر استان را از 31 خرداد جاری در 22 پایگاه در سواحل و نقاط خطرآفرین گیلان ذکر کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول