اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف کردستان:

برنامه‌های ستاد احیا کردستان جهش حجمی و محتوایی دارد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان از جهش قابل توجه حجمی و محتوایی برخوردار شده است.

برنامه‌های ستاد احیا کردستان جهش حجمی و محتوایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی چهارشنبه‌شب در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان در سنندج اظهار داشت: در حال حاضر و بعد از حضور حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در کردستان عملکرد ستاد احیا استان قابل قبول و رضایت‌بخش است.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، تاثیر اقدامات مثبت در جامعه زمانی اثربخش خواهد بود که همه عامل  موارد و نکاتی باشیم که از دیگران انتظار رعایت آن را داریم.

رجبی با بیان اینکه نتیجه اقدامات و کارها زمانی مثمرثمر خواهد بود که با علاقه قلبی انجام شود، افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر اگر به آنچه مردم را بدان دعوت می‌کنند اعتقاد قلبی نداشته باشند هیچ‌گاه توفیقی حاصل نخواهد شد.

وی تاکید کرد: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر باید به چگونگی انجام و نیز شرایط زمانی و مکانی آن توجه داشت تا علاوه بر تاثیرگذاری مثبت، موجب ایجاد مشکلاتی نشود.

به گفته دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان، امام حسین(ع) در آن زمان شرایط را اینگونه می‌بینند که باید دست به چنین قیامی بزند تا علاوه بر احیای دین اسلام و فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، با مخالفان دین اسلام نیز به نوعی مقابله کند.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت اسلامی دقیق و اثربخش چنان تاثیری گذاشته که تا قیامت آثار این قیام پابرجاست و مسلمانان وظیفه دارند که ابعاد این قیام را تبیین و زمینه توسعه و نهادینه کردن اهداف این قیام را فراهم کنند.

سردار رجبی خواست تا به شرایط زمانی و مکانی در اجرای این دو فریضه الهی توجه شده تا بیشترین تاثیرگذاری داشته باشد و به عنوان یک فرهنگ در کشور نهادینه شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که این فریضتین به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، این تکلیف به راحتی انجام می‌گیرد و کوچک‌ترین مشکلی در این زمینه پیش نمی‌آید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان گفت: این سپاه هم با تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌ها زمینه نهادینه کردن این فریضتین به یک فرهنگ و باور اعتقادی را فراهم می‌کتند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول