اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

تشکیل ستاد احیای موقوفات در خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی از تشکیل ستاد احیای موقوفات در شهرستان خوی خبر داد.

تشکیل ستاد احیای موقوفات در خوی
به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری ‌در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: تشکیل ستاد احیای موقوفات در شهرستان خوی می‌تواند گامی مؤثر در استفاده بهینه از موقوفات باشد.
وی افزود: آگاهی یافتن مردم از ظرفیت‌های عظیم وقف آنان را به این عمل معنوی تشویق و ترغیب می‌کند.
این مسئول اضافه کرد: مردم باید بدانند که سرمایه‌های آنان به عنوان امانت از سوی اداره اوقاف و امور خیریه حفظ و نگهداری شده و در راستای کارهای خیرخواهانه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
فرماندار خوی در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: رقابت کاندیداها باید در راستای خدمتگزاری بیشتر و بهتر به مردم باشد نه اینکه مجلس به خاطر رقابت، کارها و خدمات مثبت نظام را زیر سوال ببرند.
این مسئول خاطرنشان کرد: کاندیداها باید امانت‌داری و رعایت قانون و حرکت در مر قانون را مورد توجه قرار دهند.
به گفته وی افتخار ما این است در کشوری زندگی می‌کنیم که اسلامیت و جمهوریت دو رکن اساسی آن هستند و ظهور و تجلی این دو رکن به وضوح در ولایت فقیه و نیز برگزاری 30 انتخابات مشهود است.
عماری به سی‌ و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: دهه فجر تبلور عشق مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است از این رو باید به بهترین نحو نسبت به اجرای برنامه‌های آن اقدام کرد.
فرماندار خوی افزود: حضور مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب که پیش از برگزاری نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اجرا می‌شود،‌ دلبستگی مردم به نظام را با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت خواهد کرد.
وی اظهار داشت: مردم با حضور در برنامه‌های دهه فجر، ‌تمرین مناسبی برای حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.
عماری حضور باشکوه مسئولان در برنامه‌های دهه فجر و عملیاتی کردن وظایف ابلاغی را خواستار شد و اظهار داشت: کار شبانه‌روزی و خدمت بی‌منت و حرکت در راستای قانون، موجبات حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات خواهد شد.
امام جمعه خوی نیز گفت: پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومان (ع) از بزرگ‌ترین واقفان تاریخ اسلام هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضی موسوی‌شکوری نیز علل کم‌رغبتی را نسبت به اوقاف، در قبل و بعد از انقلاب اسلامی در جامعه متذکر شد و افزود: موقوفه‌خواری در ایران از بزرگ‌ترین معضلات است.
امام جمعه شهرستان خوی با گرامیداشت یاد حاج میرزا ابراهیم شهید به عنوان بزرگ‌ترین واقف شهرستان خوی ابراز امیدواری کرد با رشد و شکوفایی موقوفات خوی مشکلات قسمت بیشتری از مردم حل شود.
انتهای پیام/ش20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول