اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت خبر داد:

تشکیل ستاد احیای امر به معروف در رشت

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت از تشکیل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در تمام اداره‌ها، سازمان‌ها و نهادهای این شهرستان خبر داد.

تشکیل ستاد احیای امر به معروف در رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، قیام سید‌الشهدا (ع) را در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دانست.
وی با بیان اینکه ماه محرم فرصت مناسبی برای پرداختن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: نسبت به این دو فریضه مهم کوتاهی صورت گرفته است.
این مسئول امر به معروف و نهی از منکر را با اعتقادات دینی مردم  یکی دانست و تصریح کرد: اگر این فریضه مهم در جامعه به خوبی پیاده شود تمام مردم نسبت به مباحث دینی و اعتقادی خود بیشتر اهتمام می‌ورزند.
وی، یکی از راه‌های غنی‌سازی فرهنگ اسلامی را ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و اذعان داشت: باید این دو فریضه مهم در تمام نقاط کشور توسط آحاد مردم مورد توجه قرار گیرد و به آن عمل شود.
عظمتی با بیان اینکه مسئولان باید در این زمینه پیشگام باشند، اظهار داشت: مسئولان باید در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر تلاش بیشتری از خود نشان دهند تا با اجرای این فریضه الهی بتوانند دیگر امورات کاری خود را بهتر دنبال کنند.
وی با تصریح بر اینکه تمام ائمه معصومین (ع) نسبت به ترویج امر به معروف و نهی از منکر تاکید داشتند، خاطرنشان کرد: اجرای این دو فریضه در جامعه تاثیرگذار است.
فرماندار رشت با اشاره به تشکیل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: این ستاد در رشت و شورای امر به معروف در اداره‌ها تشکیل شد و برای بازرسی از این ستاد و شورا بازرسان حضور پیدا کرده‌اند.
وی، ضرورت توجه به امر به معروف در تمام عرصه‌ها را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: بحث امر به معروف صرفا تذکر لسانی نیست بلکه در تمام زمینه‌ها مانند خوب کار کردن، پاسخگویی به مراجعان، رعایت کرامت انسانی، احساس مسئولیت و... باید این کار تداوم پیدا کند.
عظمتی با بیان اینکه برنامه‌های ستاد امر به معروف از ششم آذر تا 17 آذر آغاز می‌شود، اذعان داشت: در این ایام همایش بازرسان بسیجی ستاد احیای رشت، حضور در مراسمات اداره‌های این شهرستان، مراسم ویژه عزاداری و دعوت از اداره‌ها در نمازخانه فرمانداری برگزار می‌شود.
وی، برگزاری تجمع شوراهای امر به معروف و بازرسان اداره‌ها و مراسم ویژه قاریان قرآن را از دیگر برنامه‌های به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول