اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان تأکید کرد

ضرورت تشکیل شورای تبیین و تدوین در ستاد احیای کردستان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان خواستار شکل‌گیری شورای تبیین و تدوین در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان شد.

ضرورت تشکیل شورای تبیین و تدوین در ستاد احیای کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان  ظهر امروز در جلسه استانی ستاد احیاء امر به ‌معروف و نهی‌ از منکر در سنندج، با بیان اینکه خدمتگذاری به مردم بزرگترین معروف در جامعه است، اظهار کرد: مسئولان ادارات باید همت و تلاشی مضاعف در راستای خدمتگزاری به مردم داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای اثرگذاری بیشتر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید ترویج این فریضه را از نزدیکان و اطرافیان خود شروع کنیم.

وی ادامه داد: تشکیل اتاق فکر و شورای تبیین و تدوین در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر ضروری است که با تحقق این امر برنامه‌های ستاد به نحو بهتری اجرا خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان با اشاره به اجرای طرح احکام برای خانواده‌ها، گفت: توسط بسیج استان امسال طرحی با عنوان مسابقه احکام در خانه اجرا شد.

حجت‌الاسلام حیدریان ادامه داد: این طرح فقط در شهرستان‌های قروه و بیجار که بیشتر اهل تشییع هستند قابل اجرا بود و برای برخورداری دیگر مردم استان درصدد تهیه کتابچه‌ای برای اهل تسنن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کتابچه احکام خانواده با دیدگاه فقه شافعی بهار سال آینده با تیراژ بالایی در استان منتشر خواهد شد و در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

امام جمعه شهرستان مریوان هم در ادامه این جلسه تصریح کرد: فساد فردی و اجتماعی بنای جامعه را سست و ویران می‌کند لذا همه جوامع نیازمند ترویج و اشاعه معروفات هستند.

ماموستا مصطفی شیرزادی افزود: امر به معروف و نهی از منکر جامعه را در راستای اهداف عالی رشد و سلامت آن را تداوم خواهد بخشید.

وی به ارائه گزارشی از ستاد احیای شهرستان مریوان پرداخت و گفت: 37 شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات مریوان سازماندهی شدند.

وی عنوان کرد: 2 هزار جلد کتاب با موضوع عفاف و حجاب توسط ستاد احیا در بین دانش‌آموزان این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/‌ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول