اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح استان خوزستان

ستاد احیای امر به معروف اهواز رتبه اول را کسب کرد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان از کسب رتبه اول ستاد احیای اهواز در بین ستادهای شهرستان‌های استان خبر داد.

ستاد احیای امر به معروف اهواز رتبه اول را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، حسن شاهوارپور با اعلام این خبر افزود: فعالان عرصه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر اهواز توانسته‌اند در راستای انجام برنامه‌ها و احیاء این دو فریضه الهی و گسترش معروفات دینی و تذکر لسانی با کسب بیشترین امتیاز نسبت به سایر ستادهای احیای شهرستان‌های استان رتبه اول را در سال جاری کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های بهبهان، دزفول، رامهرمز، لالی و شوشتر به ترتیب رتبه‌های دوم تا ششم را در استان کسب کردند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان هم‌چنین از بررسی وضعیت عفاف و حجاب در آژانس‌های مسافرتی اهواز خبر داد.

شاهوار‌پور با اشاره به برگزاری نشستی با امور صنفی آژانس‌های مسافرتی به منظور واکاوی اهداف چنین اقداماتی گفت: در راستای بررسی وضعیت حجاب و عفاف در آژانس‌های مسافرتی یک تیم خواهر و برادر تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در بررسی‌های انجام شده موارد بدحجابی مشاهده گردید، طی جلسه‌ای با مدیران‌عامل آژانس‌های مسافرتی ضعف‌ها و معایب به مسئولان آژانس‌ها اعلام شد.

به گفته وی، به منظور بررسی وضعیت حجاب و عفاف در ادارات کلان‌شهر اهواز شش تیم سازماندهی شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول