اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان

توسعه گردشگری گیلان نیازمند همت فرمانداران است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: توسعه گردشگری گیلان با همت تمام دستگاه‌ها و فرمانداران میسر می‌شود و امسال می‌توانیم شاهد تحول در گردشگری استان باشیم.

توسعه گردشگری گیلان نیازمند همت فرمانداران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در جلسه کارگروه گردشگری و در جمع فرمانداران استان با اشاره به قابلیت‌های گردشگری گیلان اظهار کرد: گیلان استان حساسی در برآورد کردن انتظارات گردشگران است و فرمانداران باید با حساسیت کار را دنبال کنند.

وی، با بیان اینکه ارائه خدمات به گردشگران تابستانی آغاز شده است، افزود: بخش‌های گردشگری و فرهنگی در اولویت برنامه‌های استان قرار دارند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تذکرات ویژه گردشگری نیاز به دیدگاه خاصی دارد، تصریح کرد: این امر تنها به یک حوزه مربوط نمی‌شود و تمام دستگاه‌ها باید در زمینه گردشگری همکاری کنند.

وی، فرمانداران را به همکاری بیشتر با گردشگری استان فراخواند و ابراز کرد: از فرمانداران می‌خواهم پای کار باشند و منتظر معجزه نباشند تا کارها عقب نماند.

سعادتی، حمایت از سرمایه‌گذاری را مهم دانست و اذعان کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذاران باید راهکار قانونی پیدا شود ضمن اینکه تاکنون استان در بحث گردشگری متحمل ضررهای زیادی شده و همه باید در زمینه توسعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تلاش کنند.

وی، پرداخت تسهیلات گردشگری را از راهکارهای جذب سرمایه‌گذار نامید و افزود: باید با همکاری و همراهی تمام فرمانداران و افزایش نظارت، اطلاع‌رسانی و زیباسازی، امسال سال تحول در بحث گردشگری استان شود.

مقام ارشد دولت در گیلان، سفرهای استانی را موجب ایجاد امید در بین مردم نامید و خاطرنشان کرد: این سفرها در برطرف کردن مشکلات بسیار تاثیرگذار است.

وی، با اشاره به آغاز طرح‌های سالم‌سازی دریا، از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست در زمینه این طرح‌ها کمک بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول