اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری اهر:

امنیت لازم برای سرمایه‌گذاری در اهر فراهم شده است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری اهر با بیان اینکه از حضور سرمایه‌گذاران برای رفع بیکاری جوانان حمایت می‌شود، گفت: امنیت لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان نیز فراهم شده است.

امنیت لازم برای سرمایه‌گذاری در اهر فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام محمد علی نظری ظهر امروز در آیین تجلیل از قضات شهرستان اهر پرهیز از اطاله دادرسی و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مطروحه را از اهداف مهم دستگاه قضایی این شهرستان برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان برشمرد.

وی افزود: در پیشگیری از جرم تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجتماعی و مردم همکاری کنند تا زمینه برای پیشگیری از جرم با اطلاع‌رسانی مناسب، ارائه راهکارهای عملی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر ساز و کارها فراهم شود.

نظری در ادامه افتخار دستگاه قضایی را تقدیم شهدایی همچون شهید بهشتی برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب برشمرد و افزود: امیدواریم همه ما رهروی راستین برای شهدای گرانقدر به‌خصوص شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی باشیم.

وی تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت و پاسداری از ارزش‌های والای نظام و انقلاب و تلاش در حفظ امنیت و خدمت‌رسانی به مردم را از اهداف این نهاد قضایی برشمرد.

رئیس دادگستری اهر در ادامه با تاکید بر بسترهای امن سرمایه‌گذاری در این شهرستان تصریح کرد: بدون سرمایه‌گذاری اشتغال پایدار ایجاد نمی‌شود و این موضوع باید به‌طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مسئله سرمایه‌گذاری مسئله برنامه‌ریزی برای آینده است، یعنی در کنار برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت باید جایی هم برای پرداختن به مسائل بلندمدت داشته باشیم که آنجا سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول