اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته صخره‌نوردی هیئت کوهنوردی استان اصفهان اعلام کرد

تمرین در طبیعت تهدیدی برای صخره‌نوردان اصفهانی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته صخره‌نوردی هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: به دلیل در اختیار نداشتن سالن تخصصی صخره‌نوردی، صخره‌نوردان اصفهانی ناچارند در طبیعت تمرین کنند که با آسیب‌های بسیاری مواجه می‌شوند.

تمرین در طبیعت تهدیدی برای صخره‌نوردان اصفهانی

سعید مرندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم بزرگ‌سالان استان سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور فینالیست شد اما امسال به دلیل اینکه فضای تمرینی مناسبی را در اختیار نداشت، روند نزولی پیدا کرد.

وی با اشاره به مشکل ورزش اصفهان در نداشتن سالن تخصصی سنگ‌نوردی بیان داشت: نبود یک سالن تخصصی موجب شده تا سنگ‌نوردان اصفهانی تمرین‌های خود را در طبیعت برگزار کرده و خطرات زیادی آنها را تهدید کند.

رئیس کمیته صخره‌نوردی هیئت کوهنوردی استان اصفهان ادامه داد: با این حال نوجوانان اصفهانی با توجه به استعداد ذاتی خود در این رشته، توانسته‌‌اند رتبه‌های خوبی را در سطح کشور کسب کنند.

وی با اشاره به در اختیار گذاشتن سالن در اختیار کمیته صخره‌نوردی هیئت کوهنوردی استان اصفهان تصریح کرد: این سالن از نظر مساحت وضعیت خوبی دارد اما ارتفاع آن کم است، با این حال داشتن این سالن غنیمتی است که باید از آن استفاده کرد.

مرندی افزود: این سالن براساس قرارداد یک ساله در اختیار ما گذاشته شده است و در پایان مدت قرارداد دوباره با مشکل نداشتن سالن مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول