اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار زنجان خبر داد

وجود 72 موسسه قرآنی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: 72 موسسه قرآنی در استان زنجان وجود دارد.

وجود 72 موسسه قرآنی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه کار گروه اجتماعی و فرهنگی استان زنجان اظهار داشت: اعضای کار گروه فرهنگی به اجرای طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در استان زنجان علاقه‌مند هستند و این طرح باید به صورت جامع اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در استان زنجان طرح بسیار بزرگی است که 500 هزار نفر از بی‌سوادان و کم‌سوادان قرآنی را پوشش می‌دهد، خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم در زمینه اجرای طرح‌های قرآنی فعالیت‌های خوبی داشته است و در تامین اعتبارات در این زمینه سنگ تمام گذاشته است.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه در خدمت قرآن و مسجد بودن از وظایف دینی هر انسانی محسوب می‌شود، اضافه کرد: استان زنجان یکی از استان‌های برتر در زمینه قران است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 72 موسسه قرآنی در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: این تعداد را باید به 100 موسسه افزایش دهیم و از همه ظرفیت این موسسات در راه اهداف قرآنی استفاده کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه هدف موسسات قرآنی در زمینه اجرای طرح‌ها و آموزش قرآن‌آموزان نباید یک هدف تجاری باشد، یادآور شد: اگر قصد برخی از آنها تجاری نیز باشد، باید برنامه‌ریزی‌های ما به قدری قوی و موثر باشد که بتوانیم آنها را نیز پوشش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه تقسیم کار در زمینه اجرای طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در استان زنجان مورد غفلت قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: مشخص شدن ضعف و نقاط قوت موسسات قرآنی یکی از تاثیرات خوب و مناسب این طرح به شمار می‌رود.

معاون سیاسی استاندار زنجان در زمینه احداث سینما در شهر زنجان نیز اظهار داشت: با وجود تکنولوژی‌ها، سینما هنوز کهنه نشده است و احداث آن در استان ضرورت دارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول