اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

موسسه قرآنی باب‏الحوائج سمنان برتر شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ‌سمنان از انتخاب موسسه قرآنی باب‏الحوائج (ع) سمنان با عنوان موسسه منتخب این استان در سال جاری خبر داد.

موسسه قرآنی باب‏الحوائج سمنان برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا افزود: ارائه گزارش، همکاری در برگزاری دوره‏های تخصصی، تعامل با سایر موسسات قرآنی، شرکت در برنامه‏ها و جلسات اداره و تلاش و جدیت در راستای اجرای اهداف دارالقرآن در امر ترویج  و گسترش فرهنگ قرآنی از معیارهای انتخاب این موسسه به عنوان موسسه برتر بوده است.
وی تصریح کرد: جامعه ما و نسل جوان نیاز مبرم به آموختن آموزه‏های قرآن و درک ارزش‏های اهل بیت(ع) دارد که این نیاز را باید موسسات قرآنی که وظیفه ترویج علوم قرآنی را به عهده دارند، رفع کنند.
تقوی‏نیا اظهار داشت: هدایت و صلاح و رستگاری مردم در پیمودن راه انبیا، امامان معصوم(ع) و سیره عملی آنان است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان ابراز امیدواری کرد، با حمایت و پشتیبانی از فعالیت‏های فرهنگی، مذهبی و قرآنی موسسات زمینه افزایش توان‏مندی آنان در اجرای برنامه‏ها بیش از پیش تقویت شود.
شش موسسه قرآنی در سمنان مشغول انجام فعالیت‏های فرهنگی و قرآنی هستند که موسسه قرآنی باب‏الحوائج سمنان یکی از موسسات برتر است که در زمینه برگزاری دوره‏های تخصصی قرآن کریم فعالیت مستمر دارد.
انتهای پیام/ش30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول