اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا یک ماه آینده؛

موسسه بنیاد قرآنی در اصفهان تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه فرهنگی هنری بنیاد قرآن گفت: همزمان با برگزاری سی و یکمین سالگرد بنیاد قرآن در کشور موسسه‌ای نیز در استان اصفهان تاسیس می‌شود.

موسسه بنیاد قرآنی در اصفهان تاسیس می‌شود
حجت‌الاسلام سید مهدی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره مؤسسه فرهنگی هنری بنیاد قرآن اظهار داشت: مؤسسه فرهنگی هنری بنیاد قرآن در زمینه انتشارات کتب علوم قرآنی و معارف اسلامی همچنین تفسیر و زبان‌‌پژوهی قرآن در کشور فعالیت دارد.
وی با اشاره به اینکه بنیاد قرآن از سال 59 تاسیس شده است، بیان داشت: مؤسسه فرهنگی هنری بنیاد قرآن به مدت 30 سال در تهران فعالیت داشته و در دو حوزه اصلی برگزاری کلاس‌های قرآنی و پژوهش، انتشار کتب دینی و قرآنی فعال بوده است.
رئیس مؤسسه فرهنگی هنری بنیاد قرآن ادامه داد: بنیاد قرآن در حوزه تفسیر و معانی بسیار فعال بوده و خدماتی شایان توجه نیز ارائه کرده است.
وی با اشاره به اینکه بر موضوعات مختلف قرآنی در موسسه فرهنگی هنری بنیاد قرآن کار می‌شود، اضافه کرد: در حوزه پژوهش بنیاد قرآن با مشاوره دادن به مقالات پژوهشی نویسندگان و دانشجویان در زمینه علوم تبلیغاتی و آموزش و پرورش فعالیت خوبی دارند.
حسین‌زاده هدف اصلی مؤسسه فرهنگی هنری بنیاد قرآن را آشنایی نسل جوان با معارف اسلامی دانست و تصریح کرد: چنانچه معارف اسلامی با زبان امروزی و جامع مطرح شود کشش به سمت علوم قرآنی در جوانان ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مردم اصفهان علاقه‌مند و تشنه معارف اسلامی هستند، تاکید کرد: مقدمات کار فراهم شده و تا یک ماه آینده دفتر مؤسسه فرهنگی هنری بنیاد قرآن در استان اصفهان تاسیس می‌‌شود.
رئیس مؤسسه فرهنگی هنری بنیاد قرآن افزود: هم‌زمان با سالگرد سی و یکمین سال تاسیس مؤسسه فرهنگی هنری بنیاد قرآن در تهران در استان اصفهان نیز آغاز به کار می‌کند.
وی با اشاره به تاسیس بنیاد قرآن در استان اصفهان به برگزاری هم‌زمان جشنواره مادران قرآنی تهران در استان اصفهان بیان داشت: جشنواره مادران قرآنی که در مؤسسه فرهنگی هنری بنیاد قرآن راه‌اندازی شده از مادران تأثیرگذار در تربیت قرآنی خانواده‌ها و فرزندان و همچنین مادرانی که تجلی بخش عفاف و حجاب در جامعه هستند، قدردانی می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول