اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی گناوه:

مجوز فعالیت دو موسسه قرآنی در گناوه صادر شد

خبرگزاری فارس: مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه از صدور مجوز دو موسسه قرانی در بندر گناوه خبر داد.

مجوز فعالیت دو موسسه قرآنی در گناوه صادر شد
عبدالکریم نگین تاج امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: پس از تکمیل پرونده و مراحل تأیید نام این دو مؤسسه از طریق ثبت و اسناد کشور پرونده این دو مؤسسه قرآنی به دارالقرآن اداره کل ارسال و مجوز ثبت این دو مؤسسه قرآن با مسئولیت قدرت الله شیری و شهربانو گشتاسبی صادر شد.
وی افزود: مراحل ثبت و صدور مجوز رسمی این مؤسسه توسط مدیران آن از طریق اداره ثبت و اسناد پیگیری می‌شود.
مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی گناوه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی در جامعه گفت: ما در رفتار و اخلاق اسلامی می‌توانیم از الگو های قرآنی، پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) استفاده کرده تا زمینه نهادینه شدن فرهنگ قرآنی بیش از پیش در جامعه مهیا شود.
نگین تاج اضافه کرد: مسئولان خانه‌های قرآن روستایی و مربیان قرآنی برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باید مفاهیم قرآنی را درک کرده و دارای اخلاق قرآنی باشند.
وی بیان کرد: آشنا شدن قشرهای مختلف مردم با قرآن و درک مفاهیم آیات الهی این کتاب آسمانی ضروری است که نقش خانه‌های قرآن روستایی و موسسه‌های قرآنی مردمی سنگین و حساس است.
مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی  گناوه ادامه داد: امور قرآنی این سازمان به مردم واگذار و در این زمینه تلاش‌های بسیار خوبی توسط مراکز قرآن روستایی و موسسه‌های قرآنی مردمی انجام شده است.
نگین تاج گفت: در سال جاری فعالیت‌های قرآنی با حمایت مسئولان افزایش چشمگیرتری دارد و برگزاری دوره‌های تخصصی و عمومی در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول