اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان نماینده فارس صورت می‌گیرد؛

حضور موسسه قرآنی بیت‌الاحزان در نمایشگاه مشهد

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) گفت: این موسسه به عنوان نماینده استان فارس در نمایشگاه تشکل‌های مردم‌نهاد برتر استان خراسان رضوی شرکت می‌کند.

حضور موسسه قرآنی بیت‌الاحزان در نمایشگاه مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س)، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی اظهار داشت: در این نمایشگاه که توسط اداره کل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی، دستگاه‌های فرهنگی و شبکه جوانان رضوی این استان برپا می‌شود، از موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) استان فارس نیز به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تخصصی حفظ کل قرآن کریم و از برترین‌های موسسه‌های قرآنی کشور دعوت شده است تا آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌های مختلف را در این نمایشگاه به نمایش گذارد.
شاهسونی افزود: موضوع‌های این نمایشگاه و نخستین جشنواره تخصصی سراج ویژه تشکل‌های مردم‌نهاد استان خراسان رضوی، ایمان، معرفت، انس با قرآن، معنویت، سلامت، سیاحت، تربیت­بدنی، خلاقیت، ابتکار و هنر، ادبیات، تلاش برای سازندگی و تعهد اجتماعی، خانواده، ازدواج، تعلیم و تربیت است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه از 11 تا 13 آبان ماه امسال در ساختمان صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.
این فعال قرآنی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) اشاره کرد و ابراز داشت: این موسسه از سال 75 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را از روستای محمدآباد و ماهفرخان شهرستان قرآنی استهبان با هدف روستا محوری آغاز کرد.
وی بیان داشت: در این 15 سال فعالیت، علاوه بر راه‌اندازی 90 شعبه از این موسسه قرآنی در روستاها و شهرهای مختلف استان فارس و هفت استان دیگر کشور بیش از 500 حافظ کل قرآن کریم در این موسسه قرآنی تربیت شده‌اند.
مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) دستاوردهای دیگر این موسسه را راه‌اندازی نخستین مدرسه شبانه‌روزی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در چند روستای کوچک شهرستان استهبان برشمرد و تصریح کرد: علاقمندانی که تمایل به حفظ کل قرآن کریم دارند از سراسر کشور در این مدرسه ثبت نام کرده و پس از یک سال، با افتخار اینکه حافظ کل قرآن کریم شده‌اند، با سربلندی تمام به دیار خود بازگشته و در آن منطقه نیز به آموزش و ترویج فعالیت‌های قرآنی به ویژه در مناطق محروم روستایی می‌پردازند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول