اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود اختلال چند روزه در اینترنت

مسئولان برای اختلالات شبکه اینترنت اصفهان پاسخ روشنی ندارند

خبرگزاری فارس: با توجه به مشکلات ایجاد شده در خطوط اینترنتی در چند روز گذشته در استان اصفهان، مسئولان مربوطه پاسخ صریحی در مورد دلایل ایجاد این مشکل و رفع آن نداده‌اند.

مسئولان برای اختلالات شبکه اینترنت اصفهان پاسخ روشنی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در حالی که امروزه اینترنت یکی از مهم‌ترین عواملی است که تمام دنیا از آن بهره‌مند است و تمام افراد کارهای روزمره خود را به وسیله این شبکه مجازی انجام می‌دهند، اما کشور ما در بیشتر مواقع از این امکان برخوردار نیست و با مشکلات عدیده‌ای رو به ‌رو است.

چند مدتی است که در استان اصفهان شبکه اینترنت با مشکل مواجه شده و مشترکان را به زحمت انداخته است.

مشترکان اصفهانی یکی از مهم‌ترین مشکلات به وجود آمده در این شبکه را سرعت کند و قطعی مداوم آن اعلام کرده‌اند.

در همین راستا خبرنگار فارس گفت‌وگویی را با مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان انجام داده است.

سیدفاضل زمانی در زمینه اختلالات شبکه اینترنت اظهار کرد: شرکت مخابرات اقدامات خود را در زمینه ارائه خدمات به مشترکان به درستی انجام داده و این مشکل را باید دیگر نهادها پاسخ‌گو باشند.

*اختلال اینترنتی مربوط به شرکت زیرساخت است

محمدرضا خاکپور، مدیرعامل شرکت ندا گستر استان اصفهان گفت: اپراتورهایی که به کیوبر سرویس می‌دهند پهنای باند خود را از مخابرات و یا از زیرساخت تهیه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: اختلالات ایجاد شده در این چند روز از شرکت زیرساخت اعلام شده است و امروز هم ام‌ سی تی تهران مشکل دارد و به همین علت این مشکلات در اصفهان ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت ندا گستر تصریح کرد: مشکلات اپراتورها از شرکت زیرساخت است و به صورت کلی مشکلات ایجاد شده مربوط به شرکت زیرساخت و دیتا است.

*کند بودن سرعت اینترنت به علت ترافیک خطوط اینترنتی است

علیرضا فروتن رئیس اداره ارتباطات فنی شرکت ارتباطات زیرساخت استان اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این زمینه تاکید کرد: مشکل ایجاد شده در استان اصفهان مربوط به شرکت زیرساخت نیست و یک مشکل کشوری است و کنترل آن با اداره کنترل تهران است.

وی در مورد برطرف شدن مشکل تصریح کرد: از شب گذشته مشکل از نظر ارتباطی برطرف شده و در حال حاضر در ارتباطات اینترنتی هیچ مشکلی وجود ندارد و کند بودن سرعت اینترنت به دلیل قطعی روز گذشته و ترافیک امروز است. 

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول