اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت:

کشف 1600 نسخه سی‌دی غیرمجاز طی هفته گذشته

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت با اشاره به ساماندهی محصولات فرهنگی در این شهرستان گفت: در این راستا هفته گذشته یک‌هزار و 600 نسخه سی‌دی غیرمجاز در سطح شهر کشف شد.

کشف 1600 نسخه سی‌دی غیرمجاز طی هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سعید سالارگنجی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد صیانت و حمایت از آثار فرهنگی و هنری در جنوب کرمان با بیان اینکه در خصوص کنترل مسائل فرهنگی در مراکز تجاری و بازار در گذشته کارهایی انجام شده که نتایج خوبی هم در برداشته است، اظهار داشت: بازار شهرستان جیرفت نسبت به شهرهای همجوار از وضعیت مطلوبی در این زمینه برخوردار است اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید برطرف شود.

وی افزود: در زمینه نامگذاری اماکن تجاری با نام‌های نامتعارف و بیگانه نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت جلساتی را با اداره اصناف و اداره بازرگانی جیرفت برگزار کرد که دستورالعمل‌های آن در حال اجرا است.

سالارگنجی با اشاره به ساماندهی محصولات فرهنگی در جیرفت تصریح کرد: در این راستا در هفته گذشته یک‌هزار و 600 نسخه سی‌دی غیرمجاز در سطح شهر کشف شد که در این کشفیات سی‌دی مستهجن به ندرت وجود داشت که این یکی از نتایج خوب اقدام‌های قبلی این اداره در این زمینه است.

وی با بیان اینکه در زمینه نظارت بر ارائه محصولات فرهنگی در سطح شهر بازدیدهای لازم انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: گزارش‌ها در این زمینه حتی به صورت نامحسوس نیز دنبال شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت با اشاره به همکاری خوب نهاد‌های قضایی در این زمینه با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت گفت: در هفته گذشته دو دستگیری نیز در ارائه محصولات فرهنگی غیرمجاز نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول