اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ساوه خبر داد

دستگیری توزیع‌کنندگان سی‌دی‌های غیرمجاز در ساوه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری توزیع‌کنندگان سی‌دی‌های غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

دستگیری توزیع‌کنندگان سی‌دی‌های غیرمجاز در ساوه

علی‌اصغر طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به عواقب ناخوشایندی که سی‌دی‌های غیرمجاز در از هم پاشیده شدن کانون گرم خانواده‌ها دارد، برخورد با عاملان پخش و انتشار این سی‌دی‌ها از مهم‌ترین ماموریت‌های نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در راستای برخورد با عاملان توزیع سی‌دی‌های غیر مجاز ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی موفق شدند دو نفر از توزیع‌کنندگان این سی‌دی‌ها را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه این دو متهم اقدام به وارد کردن محصولات غیر اخلاقی از غرب کشور و تهیه آلبوم عکس‌های مبتذل با کپی‌برداری از برنامه‌های مستهجن ماهواره‌ای و توزیع در سطح شهرستان می‌کردند بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

طالبی با هشدار به خانواده‌‌ها گفت: یکی از عوامل اصلی فروپاشی خانواده‌‌ها از بین رفتن‌های ارزش‌های اخلاقی در بین اعضای خانواده‌‌ است و از آنجا که استفاده از سی‌دی‌های مستهجن و غیر اخلاقی و به ویژه ماهواره سهم عمده‌ای در بی‌بند و باری خانواده‌ها دارد، می‌طلبد شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت توزیع‌‌کنندگان این سی‌دی‌ها مراتب را به نیروی انتظامی گزارش دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری سرکرده سارقین احشام و کشف تعداد 1270 رأس احشام در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: با توجه به وقوع سرقت‌های متعدد احشام در ساوه ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی اقدام به دستگیری تعدادی از سارقین کردند که در تحقیقات جامع و فنی متهمین به شش فقره سرقت احشام و معرفی سرکرده باند در سطح شهرستان ساوه اعتراف کردند.

طالبی گفت: با توجه به سابقه قبلی سرکرده باند با به کارگیری ابزار فنی از طریق اطلاعات استان نهایتاً مخفیگاه متهم مورد شناسایی ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از کسب دستور از مقام قضایی دستگیر و برای بررسی و تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شده و پس از انجام تحقیقات جامع و فنی به 11 فقره سرقت احشام اعتراف کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول