اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد

کشف بیش از 3 هزار سی‌دی غیر مجاز در کاشان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از 3 هزار سی دی غیر مجاز، دستگیری سارق منازل نیمه ساز و کشف بیش از 2.5 کیلو مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 3 هزار سی‌دی غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان‌ به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان کاشان، سرهنگ منوچهرصفایی با اعلام این خبر اظهار داشت: سارقی که به قصد سرقت وارد کارگاهی در شهرستان کاشان شده بود با اطلاع صاحب کارگاه و حضور به موقع پلیس شناسایی شد.

وی افزود: با تماس یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در حال سرقت از وسایل و قطعات داخل کارگاه وی می باشد ماموران کلانتری 14 ناجی آباد، موضوع را در دستور کارخود قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان اضافه کرد: مأموران بلافاصله در محل حاضر و فردی که به قصد سرقت وارد کارگاه شده بود را دستگیر کردند و  در تحققیات به عمل آمده متهم با نام "جواد – ج'' 35 ساله تاکنون به چهار فقره سرقت از منازل نیمه ساز اعتراف و تحقیقات از متهم در این زمینه ادامه دارد.

صفایی در ادامه از کشف سی‌ دی‌های غیر‌مجاز در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کاشان در بازرسی از دو واحد صنفی مقادیر قابل توجهی سی دی غیرمجاز کشف و دو نفر دستگیر شدند.

وی افزود: در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اطلاع از تهیه و توزیع محصولات مخرب فرهنگی، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان کاشان با همکاری نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از دو واحد صنفی بازدید و تعداد 3 هزار و 455 حلقه سی دی غیر مجاز از این دو واحد صنفی کشف و ضبط شد و در این ارتباط دو نفر دستگیرشدند .

صفایی همچنین در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری فروشندگان مواد مخدر در شهرستان کاشان بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با هماهنگی مقام قضایی و انجام پنج مرحله عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری پنج نفر از فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان کاشان شدند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از منازل متهمان مقدار دو کیلو و  148 گرم تریاک، 241 گرم کراک، 149 گرم شیشه، چهار گرم هروئین، 10 گرم شیشه و سه گرم سوخته تریاک آماده فروش را کشف و ضبط کردند.

صفایی خاطرنشان کرد: در این ارتباط پنج نفر متهم با نام '' الف – ع 32 ساله ''، '' ح – ر 31 ساله ''، '' ح – ش 34 ساله ''، '' ع – پ 27 ساله '' و '' ح – ر 27 ساله '' دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول