اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

آموزش مقدمه دانایی و دانایی مقدمه توانایی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سازمان فنی‌‌و‌حرفه‌ای با هماهنگی و تعامل‌، بستر مهارت‌آموزی و توانمندی فردی را رقم می‌زند.

آموزش مقدمه دانایی و دانایی مقدمه توانایی است

حسن موحد در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در راستای توانمند‌سازی نیروهای بسیج با اداره‌کل فنی‌و‌حرفه‌ای استان تفاهم‌نامه‌ای امضا شده است.

موحد افزود: این تعامل به منظور مهارت‌آموزی و غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان برقرار شده است و امروز بسیج با توانایی‌های بالا به موفقیت‌های درخشانی دست پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در پرتو آموزش‌های که در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت ارائه می‌شود، مسئولیت‌پذیری و یادگیری مهارت‌های فنی برای شرکت‌کنندگان فراهم خواهد شد.

موحد برای نتیجه‌گیری بهتر تاکید کرد: مربیان و مدیران فرهنگی اجتماعی سازمان‌های اقشار بسیج و مدیران فنی‌و‌حرفه‌ای و مراکز آموزشی تابعه آن در سطح استان به خوبی توجیه شده‌اند و تدابیر لازم برای ارائه آموزش‌های نوین اندیشیده شده است.

 معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: این اقدام نویدبخش یک تحول و موجب توسعه زمینه‌های مهارتی برای آینده‌سازان مملکت است و سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای می‌تواند با هماهنگی و تعامل‌، بستر مهارت‌آموزی مناسب و توانمندی فردی را رقم بزند.

موحد توانمندی فردی را موجب توانمند‌سازی مملکت دانست و گفت: آموزش مقدمه دانایی و دانایی مقدمه توانایی است و نظام اسلامی برای تقویت اقتدار و توانمندی نیروهای بسیج تلاش می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان گفت: بسیج، بستر حضور جوانان مومن و متعهد را در تمامی عرصه‌ها به خوبی مهیا می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول