اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه چهارمحال و بختیاری:

دهمین جشنواره تئاتر بسیج چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری دهمین جشنواره تئاتر بسیج این استان در دو مرحله استانی و کشوری خبر داد.

دهمین جشنواره تئاتر بسیج چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا سلیمانی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره در سپاه این استان با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار اظهار داشت: دهمین جشنواره تئاتر بسیج این استان با هدف ترویج نگاه متعهدانه و هنرمندان به انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، تبیین نقش و حضور بسیجی ملت شریف ایران در حماسه‎های عظیم و تقویت رفتار و روحیه بسیجی در سراسر این استان برگزار می‎شود.

وی با دعوت از هنرمندان عرصه تئاتر برای شرکت در دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان چهارمحال و بختیاری افزود: این جشنواره با موضوعات دیدگاه، وصیت‎نامه و زندگی‎نامه حضرت امام خمینی(ره)، مضامین آئینی و اجتماعی، بازخوانی ارزش‎ها و آرمان‏‎های انقلاب اسلامی و حماسه دفاع مقدس، قصص قرآن، تاریخ اسلام، مفاخر جهان اسلام و ترویج و شناخت فرهنگ انسان‎ساز مهدویت، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و بیداری اسلامی برگزار خواهد شد.

سلیمانیخاطرنشان کرد: نمایش صحنه‏‎ای، نمایش خیابانی، نمایش کودک و نوجوان وعروسکی و همچنین نمایشنامه نویسی از بخش‎های این جشنواره به شمار می‎رود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشنامه‎های ارسالی نباید در هیچ یک از دوره‎های قبلی جشنواره‎های سراسری و استانی بسیج و سپاه، ایثار و شهادت شرکت کرده باشد.

وی آخرین مهلت ارسال نمایشنامه‏‎ها به این جشنواره را 20 تیرماه جاری و تاریخ اعلام نتایج بازخوانی متون را 30 تیرماه اعلام کرد و گفت: نمایش‎های منتخب باید در مرحله بازبینی تا 15 مهرماه 91 حداقل پنج اجرای عمومی در شهرستان محل تولید داشته باشد تا مجوز حضور در جشنواره را دریافت کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: به گروه‎های راه یافته به مرحله استانی و کشوری کمک هزینه پرداخت می‎شود.

سلیمانی افزود: در بخش کودک و نوجوان و عروسکی مرحله استانی وجود ندارد و داوطلبان سه نسخه تصویری از نمایش آماده شده خود را در قالب لوح سی دی و دی وی دی تا 10 آبان ماه 91 به دبیرخانه مرکز ارسال کنند.

وی همچنین گفت: بخش نمایشنامه نویسی نیز مرحله استانی نداشته و در صورت برگزاری، متعاقباً از سوی دبیرخانه استان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول