اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری سیستان‌و بلوچستان:

بسیج وارث امام حسین در حفظ ارزش‌های دین است

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان گفت: بسیج وارث راه امام حسین (ع) و یارانش در حفظ ارزش‌های دینی، اسلامی و بقای دین است.

بسیج وارث امام حسین در حفظ ارزش‌های دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در نشست با انجمن‌های صالحین بسیج حقوقدانان سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: دشمن می‌خواهد بین مردم و انقلاب فاصله بیندازد و از این طریق به اهداف خود برسد.

وی افزود: تا زمانی که مردم در صحنه باشند و از ارزش‌های اسلام دفاع کنند ارزش‌های اسلامی پابرجا خواهد بود و کسی نمی‌تواند آنها را از بین ببرد.

حمیدی با بیان اینکه در سنت خداوند برای حفظ ارزش‌ها معجزه‌ای اتفاق نمی‌افتد، گفت: اگر مردم صحنه را خالی کنند معجزه‌ای برای حفظ ارزش‌ها اتفاق نمی‌افتد بلکه تاییدات خداوند زمانی اتفاق می‌افتد که خواست مردم تحقق پیدا کند و مردم خواستار تغییر باشند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی ادامه داد: خواست مردم در این کشورها به زیر کشاندن قدرت مستبدان بود که با بصیرت اسلامی اتفاق افتاد.

رئیس‌کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: بسیج در بین همه  اقشار جامعه نفوذ پیدا کرده و امروز ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی در جامعه به برکت خون شهدا و تلاش‌های این شجره طیبه پا برجاست.

وی بیان داشت: ما باید زمینه باورهای دینی و بصیرت را محکم کنیم و خودمان را به این سلاح مسلح تا دشمن بین ما و ارزش‌ها جدایی نیندازد.

حمیدی افزود: اگر باورها و اعتقادات دینی تقویت نشود و سست گردد نخستین گام شکست خواهد بود و بخوبی از این فاصله استفاده می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: قوه قضائیه به عنوان نخستین سنگر در مقابل تهدیدات دشمن قرار می‌گیرد و اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

وی بحث عمده در پیشگیری از وقوع جرم را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: در این راه باید بسیج پیشگام باشد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول