اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس مصوبه جدید شرکت مخابرات اصفهان

شماره مشاغل ثبت شده در 118 مشمول آبونمان شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: در قبوض‌ تلفن‌های ثابتی که به نام مشاغل است آبونمان اطلاعات 118 در نظر گرفته شده است.

شماره مشاغل ثبت شده در 118 مشمول آبونمان شد

سیدفاضل زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مصوبه جدید شرکت مخابرات مبنی بر تعرفه وضع شده در زمینه آبونمان اطلاعات 118 اظهار کرد: با توجه به مصوبه مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران مقرر شد که از شماره‌های ثبت شده به نام مشاغل آبونمان در نظر گرفته شود که در اطلاعات 118 شارژ می‌شود.

وی مشترکان نقاط مسکونی را شامل این بخشنامه ندانست و تصریح کرد: تنها مشاغلی که در 118 به عنوان شغل معرفی می‌شوند شامل این مصوبه هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان خطاب به مشاغل استان افزود: برای انصراف از آبونمان اطلاعات 118، مشاغل می‌توانند انصراف خود را از فهرست مشاغل به شرکت مخابرات اعلام کنند.

وی از علت این اقدام برای مشاغل اضافه کرد: هر پاسخ‌گویی اطلاعات 118، 56 تومان برای شرکت مخابرات هزینه دربر دارد به همین علت مکان‌هایی که دارای شغل و درآمد هستند شامل این مصوبه شده‌اند.

زمانی با اشاره به اینکه تعداد تلفن ثابت منصوب شده در استان اصفهان بیش از 2 میلیون و 670 هزار شماره است، ادامه داد: تعداد تلفن ثابت مشغول به کار در استان بیش از 2 میلیون شماره است.

وی تعداد خطوط تلفن همراه اپراتور همراه اول در استان اصفهان را حدود 4 میلیون و تعداد شهرهای تحت پوشش را 104 شهر دانست و افزود: این استان دارای 478 دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی و 7 هزار کیلومتر فیبر نوری است.

به گزارش فارس، با توجه به قبوض صادره تلفن‌های ثابت برای مشترکان به نام مشاغل مبلغ حدود 3 هزار و 100 تومان آبونمان اطلاعات 118 در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول