اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی زنجان خبر داد

کشف محموله 450 میلیون تومانی قاچاق در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف محموله قاچاق 450 میلیون تومانی توسط ماموران انتظامی این استان در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

کشف محموله 450 میلیون تومانی قاچاق در زنجان

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، سردار یحیی شرفی در مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی اظهار داشت: در یک ماهه گذشته اقدامات خوبی از سوی کارکنان سخت‌کوش انتظامی استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در راستای ارتقای امنیت اجتماعی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، متلاشی‌کردن چند باند و کشف بیش از 34 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله این اقدامات در ماه گذشته در زمینه پدیده شوم مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر از کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط کارکنان فرماندهی انتظامی استان گفت: تامین امنیت از بزرگترین کارهایی ارزشمندی است که شما توفیق خدمتگذاری در این زمینه را پیدا کرده‌اید.

وی رشد و بالندگی هر سازمان مستلزم برخورداری از یک محیط سالم و پویا دانست و خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز مجموعه پلیس در ایران، مجموعه‌ای پویا، سالم و در جهت ارزش نظام اسلامی گام برمی‌دارد.

سردار شرفی افزود: در ماه گذشته با تلاش‌های صورت گرفته در راستای مبارزه با قاچاق کالا توسط کارکنان سخت‌کوش انتظامی استان، کالاهایی به ارزش 450 میلیون تومان کشف شده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول