اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 42 میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف بیش از 42 میلیارد ریال کالای قاچاق در دو ماهه اول سال 91 در استان خبر داد.

کشف 42 میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به نامگذاری سال جدید به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی برای تحقق موضوع پس از اتمام طرح نوروزی جلسات کارشناسی را تشکیل و طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، سوخت، کالاهای گمرکی و کالاهای ممنوعه را تهیه و اقدامات خوبی در تحقق این شعار انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: طرح‌های جامع مبارزه با قاچاق کالا، سوخت، کالاهای گمرکی و کالاهای ممنوعه که از اولویت‌های اصلی است در سال جاری با قوت و قاطعیت اجرا و مبارزه قاطع و مداوم با مجرمین و ناامن‌کنندگان فضای اقتصادی در دستور جدی کار پلیس در سطح استان قرار دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر یادآور شد: در دو ماهه اول سال جاری بیش از 42 میلیارد و 397 میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 43 درصد رشد داشته است.

محمدی‌یگانه گفت: در این راستا 127 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در استان شناسایی و 236 نفر از عوامل و عناصر قاچاق کالا در استان دستگیر شده‌اند.

* کشف کالای قاچاق 480 میلیون ریالی در گناوه

وی ادامه داد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان گناوه در استان بوشهر یک محموله کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

محمدی‌یگانه خاطر نشان کرد: در اجرای طرح مبارزه با کالاهای گمرکی و ترانزیتی ماموران در پلیس راه شهرستان گناوه به یک دستگاه کامیون باری به رانندگی " ر " اهل و ساکن روستای پوزگاه گناوه که قصد خروج از گناوه را داشت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: در بازرسی از خودرو تعداد 600 دستگاه پنکه سقفی به ارزش تقریبی 480 میلیون ریال کشف و ضبط و خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده دستگیر شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول