اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی خبر داد

کشف محموله کالای قاچاق در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف محموله کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد.

کشف محموله کالای قاچاق در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه جهانبخش نیکنام شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی بوده و این امر در پارس جنوبی و منطقه عسلویه با شکل مطلوبی انجام شده که امیدوار هستیم تداوم یابد.

وی افزود: همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد و با همکاری بیشتر بین مردم و نیروهای انتظامی شاهد افزایش امنیت خواهیم بود.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف محموله کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی پارس جنوبی در استان بوشهر یک محموله کالای قاچاق در این منطقه کشف و ضبط شد.

نیکنام در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی در پارس جنوبی در حین کنترل محور اصلی به یک دستگاه خودرو اتوبوس مسافربری که از سمت بندر عباس به مقصد اهواز در حرکت بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو تعداد 1700 ثوب انواع البسه خارجی بدون هیچگونه مجوز و مدارک مثبته گمرکی به ارزش ریالی بیش از 100 میلیون ریال متعلق به دو نفر از مسافرین کشف و ضبط شد.

این مسئول افزود: متهمین به همراه کالای مکشوفه تحویل دایره مبارزه با قاچاق کالا شدند. 

نیکنام یادآور شد: از همه امکانات و توان موجود برای مبارزه با قاچاق استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم در این مسیر به نتیجه و هدف لازم برسیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول