اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به تشدید مبارزه با پدیده قاچاق کالا در استان گفت: در فروردین سال جاری ارزش ریالی کالاهای کشف شده بیش از پنج میلیارد ریال است.

کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، مراد جعفری اظهار داشت: قاچاق کالا، کیان اقتصاد و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد و موجب افزایش تبعیض، بی عدالتی و تجمل‌گرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در زمینه فرهنگ‌سازی استفاده از محصولات داخلی رسانه‌ها می‌توانند بیشترین نقش را داشته باشند و تولیدکنندگان نیز با بالا بردن کیفیت کالاهای تولیدی خود، رغبت به استفاده از کالای قاچاق و خارجی را کمتر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: پلیس اقدامات گسترده‌ای را به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مرحله اجرا گذاشته و همه محورهای مواصلاتی استان را به شدت کنترل می‌کند.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته با تلاش پلیس در سطح استان شش هزار و 390 عدد لوازم آرایشی، 42 هزار و 550 کیلو کود شیمیائی و هزار و 151 باکس سیگار از چند قاچاقچی کشف و ضبط شده است.

جعفری ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در فروردین ماه سال جاری را پنج میلیارد و 45 میلیون و 222 هزار و 800 ریال ذکر کرد و گفت: در این زمینه 351 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول