اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ماموران انتظامی

کالای قاچاق 7 میلیارد ریالی در دلیجان کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی از توقیف یک محموله کالای قاچاق 7 میلیارد ریالی در استان خبر داد.

کالای قاچاق 7 میلیارد ریالی در دلیجان کشف شد

سیدسعید میرداودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این محموله در پوشش واردات مجاز از استان‌های جنوبی وارد استان شده بود که ماموران مبارزه با کالای قاچاق استان موفق شدند آن را در ورودی شهرستان دلیجان کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه این محموله کالای قاچاق از استان‌های جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود تصریح کرد: امسال مبارزه با کالاهای قاچاق به صورت جدی در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار گرفته تا بتوان با جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تحقق بخشید.

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی با بیان اینکه ماموران مبارزه با قاچاق کالا در ورودی شهرهای استان مستقر و به کنترل خودروهای عبوری می‌پردازند بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های صورت گرفته موفق شدند خودروی حامل محموله قاچاق را شناسایی کرده و در محور ورودی شهرستان دلیجان متوقف کنند.

میرداودی ادامه داد: با توقف خودرو راننده با ارائه مدارکی به دنبال این بود که ماموران را قانع کند، اما خوشبختانه با هوشیاری ماموران و در بازرسی از داخل خودرو تعداد 300 کارتن 12 و 16 عددی شیرآلات و 300 کارتن لوازم آرایشی قاچاق به ارزش تقریبی 7 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

به گفته وی متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی همچنین از کشف 25 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 650 میلیون ریال در شهرستان دلیجان خبر داد و گفت: این میزان برنج قاچاق در حین کنترل خودروهای عبوری در ورودی این شهرستان کشف شده است.

میرداودی پیرامون نحوه کشف این محموله افزود: ماموران مبارزه با قاچاق حین کنترل خودروهای عبوری دو دستگاه خودرو را که از استان‌های جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بودند متوقف و در بازرسی از داخل خودروها مقدار 25 تن برنج خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی به ارزش تقریبی 650 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول