اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

مقدمات واگذاری بزرگ‌ترین پارک خاورمیانه فراهم شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نور گفت: جلساتی درباره واگذاری پارک جنگلی نور، بزرگ‌ترین پارک جنگلی خاورمیانه به شهرداری نور برگزار و مقدمات واگذاری آن فراهم شده است.

مقدمات واگذاری بزرگ‌ترین پارک خاورمیانه فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالغدیر مشایخی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نور تاکید کرد: کار مراجعان به ادارات باید در همان ادارات انجام شود و از اعزام به فرمانداری و یا ادارات کل استان خودداری شود.

این مسئول اظهار داشت: وقتی مردم در همه شرایط در سرما و گرما از نظام حمایت می‌کنند، سزاوار نیستند از این اداره به آن اداره روانه شوند و سرگردان بمانند، تکریم ارباب رجوع وظیفه اصلی ما است.

فرماندار نور در ادامه به افزایش قیمت نان اشاره کرد و ابراز داشت: بخشی از این افزایش قیمت در قالب حمایت از کشاورزان و قیمت خرید گندم از کشاورزان بوده ولی لازم است نظارت و کنترل بیشتر شود.

مدت حضور مسافر افزایش یابد

وی با اشاره به پذیرایی شهرستان‌های غرب مازندران از صدها هزار مسافر در ایام تابستان از شهرداران و دهیاران خواست نسبت به پاکسازی معابر و حاشیه جاده‌ها اقدام کنند.

این مسئول اضافه کرد: باید شرایطی فراهم شود تا مدت حضور مسافر و اقامت آنان در شهرستان افزایش یابد.

مشایخی به مقدمات واگذاری پارک جنگلی به شهرداری اشاره کرد و گفت: بر اساس بند جیم ماده 147 برنامه پنجم توسعه که مقرر دارد پارک‌های جنگلی به شهرداری‌ها واگذار شود، جلساتی درباره واگذاری پارک جنگلی نور، بزرگ‌ترین پارک جنگلی خاورمیانه به شهرداری نور برگزار و مقدمات واگذاری فراهم شده است.

اعتبارات بخش کشاورزی در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد

فرماندار نور از منظور شدن اعتبارات خوبی در توسعه بخش کشاورزی خبر داد و گفت: این اعتبارات باید در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد و به این منظور دو روز در هفته کارگروه تخصصی در جهاد کشاورزی تشکیل می‌شود و لازم است بانک‌های عامل از جمله بانک کشاورزی و تعاون در ارائه تسهیلات به معرفی‌شدگان از سوی کارگروه همکاری کنند.

 

پیش‌بینی اعتبار برای تکمیل پروژه راه نور ـ چمستان ـ آمل

 

نماینده ارشد دولت در شهرستان نور در ادامه از نماینده شهرستان خواست تا با مساعدت از طریق مقتضی پیگیر تجهیز اداره نوپای راه و شهرسازی شهرستان و راهدارخانه شود، همچنین ادغام ادارات تعاون، کار و تامین اجتماعی که تاکنون در این شهرستان اتفاق نیفتاده است.

مشایخی در پایان از پیش‌بینی اعتبار برای تکمیل پروژه راه نور ـ چمستان ـ آمل خبر داد و ابراز داشت: برخی پیمانکاران کم‌کار در این محور خلع و پیمانکاران جدید با توان بالاتر جایگزین شدند و امیدواریم در اتمام پروژه تسریع شود.

وی از ادارات شهرستان هم خواست تا براساس ابلاغیه در هوشمندسازی یکی از مدارس سطح شهرستان اقدام جدی و سریع داشته باشند.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول