اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز فصل جدید لیگ‌های دو رده سنی

تب فوتبال قم را فرا می‌گیرد

خبرگزاری فارس: تب فوتبال به‌ عنوان پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی از اول تیرماه قم را فرا می‌گیرد و تیم‌های مدعی در دو رده سنی لیگ‌های فوتبال قم تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی آغاز می‌کنند.

تب فوتبال قم را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که جدال برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ رده سنی نوجوانان بین 9 تیم برگزار می‌شود، قرار است قهرمان مسابقات لیگ جوانان باشگاه‌های قم برای حضور در رقابت‌های لیگ جوانان باشگاه‌های کشور در پایان جدال 16 تیم مدعی مشخص شود.

بر اساس برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان قم، بار دیگر از روز اول تیرماه تب رقابت‌های لیگ‌های فوتبال باشگاه‌ها در قم، بازیکنان شاغل در تیم‌های مختلف را فرا خواهد گرفت و مدعیان برای راهیابی به لیگ باشگاه‌های کشور به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

به همین منظور با حضور نمایندگان تیم‌های رده سنی جوانان قرعه‌کشی این بازی‌ها انجام شد و تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های فصل جدید لیگ رده سنی جوانان فوتبال باشگاه‌های استان قم حریفان خود را شناختند.

یکی از تصمیم‌های بسیار مهم از سوی هیئت فوتبال استان قم، طرح ادغام بازی‌های لیگ‌های دسته اول و دسته دوم فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم بود که گویا از سوی تیم‌های شرکت‌کننده نیز مورد استقبال قرار گرفت.

بدین ترتیب آیین قرعه‌کشی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان استان در هیئت فوتبال استان قم برگزار و مقرر شد در این مسابقات که از امسال با شیوه جدید برگزار می‌شود، بازی‌های دسته‌های اول و دوم با یکدیگر ادغام شده و بر همین اساس 16 تیم حاضر در دو گروه هشت تیمی قرار گرفتند.

با توجه به این مهم تیم‌های حاضر در هر گروه از بازی‌های امسال لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم، به‌ صورت دوره‌ای با یکدیگر دیدار کرده و در پایان سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم مسابقات راه پیدا می‌کنند.

برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان قم نیز به این شکل است که شش تیم صعود کرده به مرحله دوم، به‌صورت دوره‌ای برای تعیین قهرمان لیگ جوانان استان قم و تعیین نماینده قم در مسابقات لیگ جوانان کشور در دسته مناطق به مصاف یکدیگر بروند.

این در حالی است که در گروه نخست تیم‌های فوتبال جوانان پناه‌آفرین، ایرانجوان، ارم‌ساز وحدت، هما، سوهان گل محمد، ارم ساز نوین، پرسپولیس و انصار برای کسب جواز صعود به مرحله دوم گروهی به مصاف هم خواهند رفت.

همچنین بر اساس این قرعه‌کشی در گروه دوم که با حضور تیم‌های مطرح‌تر گروه به مراتب سخت‌تر به نظر می‌رسد تیم‌های صبای نوین، افشید، پیروزان، پیام، اتحاد شادقلی، افشین، ایلیا و مبنا صنعت حاضر هستند.

مسابقات امسال لیگ رده سنی جوانان فوتبال باشگاه‌های استان قم در حالی از فردا آغاز می‌شود که در بازی‌های فصل گذشته تیم فوتبال پناه‌آفرین قهرمان لیگ جوانان قم شد و تیم‌های صبای نوین و اتحاد در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول