اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سمنان:

آغاز فعالیت مدارس هوشمند نیازمند تعامل فرابخشی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان و دبیر شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: آغاز فعالیت مدارس هوشمند در این شهرستان به تعامل فرابخشی نیازمند است.

آغاز فعالیت مدارس هوشمند نیازمند تعامل فرابخشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا محمودی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان که با حضور مدیران شهرستانی و مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری و سرپرست فرمانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: پی‌گیری‏های لازم برای تحویل مدارس در حال ساخت شهرستان سمنان از جمله مدارس واقع در مسکن مهر صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: 700 دانش‏آموز ساکن در سایت مسکن مهر در مدارس ثبت‎‏نام کرده‏اند که سازماندهی لازم در این زمینه انجام شده است.

محمودی تاکید کرد: آغاز به‏ کار مدارس هوشمند در شهرستان سمنان نقطه عطفی در زمینه تحقق آموزش‏های نوین و استفاده از فناوری‏های روز آموزشی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان و دبیر شورای آموزش و پرورش این شهرستان تصریح کرد: آغاز فعالیت مدارس هوشمند در شهرستان سمنان به تعامل فرابخشی نیازمند است.

هم‌چنین در این جلسه مصوب شد کمیته‏ای تخصصی در زمینه فراهم کردن بستر لازم و ارائه راهکارهای اجرایی برای راه‏اندازی مدارس هوشمند در شهرستان سمنان تشکیل و گزارش لازم کمیته برای تصمیم‏سازی در شورای آینده آموزش و پرورش ارائه شود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول