اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مخالفان امروز ایران صدام را مجهز به سلاح شیمیایی کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: کسانی که امروز به بهانه سلاح هسته‌ای با ایران اسلامی دشمنی می‌کنند در جنگ صدام را به سلاح شیمیایی تجهیز کردند.

مخالفان امروز ایران صدام را مجهز به سلاح شیمیایی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، سید ناصر رضایی صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید جهانبخش داورپناه در دهدشت اظهار داشت: شهیدان با خون خود به انقلاب و کشور ما آبرو بخشیدند و اگر کشور اسلامی در مسیر اعتلا و ترقی قرار گرفته به حرمت خون شهید جهانبخش داورپناه و یاران شهیدش می‌باشد.

فرماندار کهگیلویه در ادامه خاطرنشان کرد: در ابتدای جنگ صدام و حامیان آن با توجه به نو پا بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکل‌گیری نظام سیاسی اسلامی احساس غلطی در خیال خود پروراندند که می‌توانند به راحتی و طی چند هفته با بهره‌گیری از سلاح‌های پیشرفته انقلاب اسلامی را سرنگون کنند.

وی افزود: با ادامه جنگ و مدیریت آرمانی حضرت امام و رشادت ملت سرافراز ایران و شجاعت‌های بی‌بدیل رزمندگان و به مدد خون پاک شهیدان، روند جنگ به نفع ایران اسلامی تغییر کرد.

وی عنوان کرد: با ادامه روند پیروزی‌های پی در پی رزمندگان، دشمن که خود را شکست خورده میدان می‌دید و با این زمینه که ارزش‌های انسانی جایگاهی در نظرات آنان نداشت خود را مجبور به استفاده از سلاح‌های نا‌متعارف شیمیایی کردند.

رضایی اضافه کرد: استفاده از این سلاح‌ها هر چند که به لحاظ سلامت و مسائل جسمی بر رزمندگان تاثیر گذاشت و سلامت آن‌ها را به خطر انداخت ولی تاثیری در ادامه روند پیروزی‌های ما نداشت.

فرماندار کهگیلویه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به افکار جهان را در زمینه تولید و فروش این سلاح‌ها توسط کشورهای غربی بسیار مهم دانست و افزود: باید با اطلاع‌رسانی مطلوب سعی کنیم ادعاهای واهی حقوق بشر را که کشورهای غربی از آن دم می‌زنند بر ملا سازیم و به جهانیان بفهمانیم که کسانی که این سلاح‌ها را تولید و عرضه می‌کنند هیچ بویی از حقوق بشر و انسانیت نبرده‌اند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول