اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی آیت‌الله جنتی

مراسم بزرگداشت 7 تیر در رشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با سخنرانی آیت‌الله جنتی در رشت خبر داد.

مراسم بزرگداشت 7 تیر در رشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفتم تیر اظهار کرد: حسن عضدی، سیف‌الله عبدالکریمی، محمد صادق اسلامی و جواد سرافراز از شهدای گیلانی در حادثه هفتم تیر بودند.

وی خواستار برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی برای شهدای هفتم تیر به‌ویژه شهید عضدی در دانشگاه گیلان شد و افزود: شهید عضدی از چهره‌های معروف گیلانی و نماینده مجلس شورای اسلامی بوده و از مظلومیت ویژه‌ای برخوردار است.

اشجری با اشاره به ساخت مستند شهید عضدی در صدا و سیمای مرکز گیلان، خاطرنشان کرد: ساخت مستند شهید عضدی از مصوبات سال گذشته ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر در گیلان بوده و هنوز این امر محقق نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری مراسم شهید جواد سرافراز را از جمله برنامه‌ها در لنگرود و کومله برشمرد و تصریح کرد: برخی از ماندگان هفتم تیر که از مسیر شهید بهشتی بازماندند به دنبال ایجاد حاشیه هستند و افرادی را به گیلان دعوت می‌کنند و ورود آنها حاشیه‌هایی را برای استان ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای لغو برنامه‌های مذکور انجام شده است، بیان کرد: گیلان استانی آرام است و نباید بگذاریم افرادی با طرح بعضی از موضوع‌ها با نام شهید بهشتی گروه خود را تقویت کنند.

اشجری بر ادامه آرمان و اندیشه‌های شهید بهشتی تاکید کرد و یادآور شد: بعضی از افراد به جای آنکه به آرمان و اندیشه‌های شهید بهشتی بپردازند منافع حزب و گروه خود را در نظر می‌گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دعوت از مهمانان کشوری را از جمله برنامه‌های هفتم تیر در مرکز استان اعلام کرد و افزود: سال گذشته برنامه هفتم تیر در مسجد قدس در رشت برگزار شد.

وی با تاکید بر فعال شدن فضای مجازی و مطبوعات به منظور معرفی شهدای هفتم تیر، تصریح کرد: مجتمع‌های فرهنگی در شهرستان‌ها با برگزاری شب شعر و مسابقه‌های فرهنگی در معرفی شهدای هفتم تیر فعال می‌شوند.

اشجری فعال شدن پایگاه‌های مقاومت، اجرای ویژه برنامه‌هایی در صدا و سیمای مرکز گیلان، تبلیغات میدانی، فعال شدن بقاع متبرکه و مساجد، برگزاری مسابقه‌های ورزشی با عنوان شهدای هفتم تیر و دیدار با خانواده شهدای ترور استان را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت شهدای هفتم تیر در گیلان عنوان کرد.

این مسئول، برگزاری برنامه‌های هفتم تیر را وظیفه ذاتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و اذعان کرد: ریاست ستاد هفتم تیر طبق آیین‌نامه معرفی شده، با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با سخنرانی آیت‌الله جنتی در صبح روز سه‌شنبه ششم تیر ماه سال جاری در مهدیه رشت خبر داد و اظهار کرد: پنج سخنرانی برای آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در شهرستان‌های رشت، رضوانشهر، ماسال، بندر انزلی و شفت در نظر گرفته شده است.

وی شهید بهشتی را سید شهدای انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: ویژه‌ برنامه‌هایی برای بزرگداشت شهدای هفتم تیر در دیگر شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول