اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته قوه‌ قضائیه

تجدید بیعت مردم و مسئولان سرپل‌ذهاب با آرمان‌های امام(ره)

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته قوه‌ قضائیه مزار شهدا سرپل‌ذهاب با حضور مردم و مسئولان شهرستان غبار‌روبی و عطرافشانی شد.

تجدید بیعت مردم و مسئولان سرپل‌ذهاب با آرمان‌های امام(ره)

همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) با انفجار بمب به‌دست منافقان در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر‌ماه سال 60 مزار شهدای سرپل‌ذهاب با حضور مردم، خانواده معظم شهدا و مسئولان محلی غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این آیین معنوی فرماندار، فرماند‌‌‌‌‌‌هان نظامی و انتظامی، بسیج و جمعی از مردم شهید‌پرور و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز حضور داشتند. 

فرماندار سرپل‌ذهاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه در این مراسم  اظهار کرد: عزت و افتخار کنونی کشور مرهون خون شهدای والامقام و رزمندگان است.

میرزا مراد پیرو ادامه داد: شهیدان، جانبازان و رزمندگان خالصانه از جان و تمام هستی خویش برای پایداری و سرافرازی نظام مقدس اسلامی دفاع کردند و از جان و مال خود مایه گذاشتند.

در این آیین معنوی مسئولان و مردم شهرستان سرپل‌ذهاب با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل و عطرافشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول