اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار حجازی

گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع ایلام برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: آیین گرامیداشت هفتم تیر در مرکز استان صبح روز چهارشنبه در مسجد جامع شهر ایلام و با سخنرانی سردار محمد حجازی برگزار می‌شود.

گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع ایلام برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سی و یکمین سالگرد فاجعه دردناک هفتم تیر، یادآور واقعه‌ای جانسوز است که در آن یکی از ستون‌های راسخ علمی و سیاستمدار برجسته و پیشرو در سازماندهی انقلاب اسلامی، تدوین قانون اساسی و انسجام تشکیلات قضایی، به همره یاران صدیق انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این بیانیه می‌افزاید: این شهیدان والامقام با شهادت مظلومانه خود، پرده جهل و نفاق را زدوده و نور معرفت و بصیرت را در جامعه و افکار عمومی تاباندند و گروه‌های کج‏اندیش و لیبرالیستی را که برای جلب رضایت اربابانشان و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا، به این جنایت دست زده بودند افشا و منزوی کردند.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن گرامیداشت این روز تاریخی، از عموم مردم ولایتمدار استان دعوت کرده تا ضمن شرکت در این مراسم، یکبار دیگر با آرمان‌های شهدای هفتم تیر تجدید میثاق کرده و بر تداوم راه آنان و حفظ وحدت و انسجام و آگاهی در مقابل توطئه‏های طراحی شده از طرف دشمنان اسلام تأکید کنند.

آیین گرامیداشت هفتم تیر در مرکز استان ساعت 30/9 صبح روز چهارشنبه در مسجد جامع شهر ایلام و با سخنرانی سردار محمد حجازی معاونت آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول