اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر گیان:

بیشتر به انتقال آرمان‌های شهدا در جامعه توجه شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر گیان گفت: آن چنان که شایسته است نتوانسته‌ایم آرمان‌های شهدا را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم زیرا اگر این کار به درستی انجام می‌گرفت دشمن در جبهه تهاجم فرهنگی تا این اندازه نمی‌توانست جلو بیاید.

بیشتر به انتقال آرمان‌های شهدا در جامعه توجه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند حجت‌الاسلام حمید افتخاری ظهر امروز در مراسم تجلیل از سرداران، فرماندهان و پاسداران شهید شهر گیان، شهدا را چشم و چراغ ایران اسلامی خواند و اظهار داشت: شهیدان با نثار خون خود با خداوند متعال معامله صادقانه کردند زیرا هر آن چه که خدا به آنها عطا کرده بود را در طبق اخلاص نهاده و برای دفاع از دین اهدا کردند.

وی انتقال ارزش‌ها و دلاورمردی‌های شهدا به نسل جوان را وظیفه‌ای همگانی خواند و ادامه داد: آن چنان که شایسته است نتوانسته‌ایم آرمان‌ها، اهداف و خواسته‌های شهدا را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم زیرا اگر این کار به درستی انجام می‌گرفت دشمن در جبهه تهاجم فرهنگی تا این اندازه نمی‌توانست جلو بیاید.

امام جمعه شهر گیان افزود: باید آن چه را که مورد هدف و نظر مقام معظم رهبری است به خوبی و درستی به نسل جوان منتقل کنیم زیرا ایشان آینده را به خوبی می‌دانند و به درستی اهداف دشمن را قبل از آنکه به نتیجه برسد خنثی می‌کنند.

وی خانواده شهدا را به واسطه تربیت شهیدان دارای قرب و ارزش خاصی خواند و ابراز داشت: باید بر دستان پدران و بر دامان مادران شهدا بوسه زد.

افتخاری اضافه کرد: مهمترین وظیفه ما پاسداری و حراست از آرمان‌ها، اهداف و منش جوانمردانه آنهاست زیرا خیر سعادت دنیا و آخرت حرکت در مسیر شهدا، امام و مقام معظم رهبری است.

شهر گیان 50 شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول