اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفا خوزستان خبر داد

فروش اوراق مشارکت طرح‌های فاضلاب شهرهای خوزستان

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان از فروش 270 میلیارد تومان اوراق مشارکت طرحهای فاضلاب 16 شهر خوزستان خبر داد.

فروش اوراق مشارکت طرح‌های فاضلاب شهرهای خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی آبفا خوزستان، محمد علی صنیعی نژاد اظهار داشت: اعتبار به دست آمده از فروش اوراق مشارکت، در اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب 16 شهر استان هزینه می‌شود و فروش تمام مبلغ اوراق مشارکت موجب پیشرفت و جلو افتادن در اجرای برنامه پنجم توسعه خواهد شد.

وی فروش این اوراق را گام بلند آبفای خوزستان برای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و حفظ منابع آبی استان در راستای افزایش شاخص بهره مندی مشترکان از شبکه و خدمات فاضلاب عنوان و خاطر نشان کرد: با فروش این اوراق شاخص بهره‌مندی مردم در 16 شهر استان در مدت سه سال، از 33 درصد به 100 درصد افزایش می‌یابد.

سرپرست شرکت آبفا خوزستان گفت: با منابع حاصل از این کار بتوان برای رشد و بالندگی استان قدم‌های بزرگی برداشت. 

براساس این گزارش، مجوز عرضه اوراق مشارکت به عنوان یکی از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به خوزستان به منظور تأمین اعتبار و تسریع در اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب 16 شهر این استان صادر شد.

در حال حاضر شبکه‌های فاضلاب شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، بندرامام، ماهشهر، سوسنگرد، هویزه، بستان، رفیع، شوش، اندیمشک، دزفول، شوشتر، رامهرمز، ایذه و بهبهان در حال اجراست که با عواید حاصل از فروش این اوراق می‌توان ظرف مدت سه سال تمام شبکه‌های فاضلاب در سطح استان را به طور کامل تکمیل کرد.

900 میلیارد تومان اوراق مشارکت طی سه سال برای توسعه شبکه‌های فاضلاب استان پیش‌بینی شده که اسفند ماه 90 نخستین مرحله و خرداد ماه 91 نیز دومین مرحله این اوراق عرضه شد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول