اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ایمنی اداره کل بنادر مازندران خبر داد

طراحی و نصب نردبان نجات ویژه شناور ناجی در نوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از طراحی و نصب نردبان نجات ویژه شناور ناجی در بندر نوشهر برای نخستین بار در سطح بنادر کشور خبر داد.

طراحی و نصب نردبان نجات ویژه شناور ناجی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران- بندر نوشهر، نوروز بهاء افزود: نجات افراد نیازمند به کمک در دریا به‌ویژه گرفتن و خارج‌سازی این افراد از دریا به دلیل ارتفاع شناورهای ناجی و خستگی مفرط و وجود استرس فراوان در افراد همواره یکی از مشکلات اساسی برای تیم نجات‌دهنده است.

وی تصریح کرد: اداره ایمنی و حفاظت دریایی برای حل این مشکل اقدام به طراحی و نصب نردبان ویژه بر روی شناور ناجی کرد که پس از انجام تست در شرایط متفاوت جوی توانست مشکلات اشاره شده را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ساده و سبک بودن، قابلیت نصب آسان بر روی تمامی ناجی‌های تیپ آلن باخن، ارزان و اقتصادی بودن، آسیب نرساندن به فرد و ... را از مهم‌ترین ویژگی‌های این نردبان عنوان کرد.

بهاء تصریح کرد: اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل در راستای افزایش سرعت عمل و ارتقای کیفی عملیات‌های دریایی تاکنون موفق به طراحی و ساخت تور نجات برای قایق‌های سار، دستگاه بوم‌گستر برای مقابله با آلودگی در دریا و طراحی سیستم پاشش مواد شیمیایی از بین برنده لکه نفتی (دیسپرسنت) برای شناورهای مقابله به آلودگی شده است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول