اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

جانبازان بیرق علمدار کربلا را به زمین نخواهند گذاشت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: جانبازان پرچم و بیرق حضرت ابولفضل العباس علمدار کربلا را بر زمین نخواهند گذاشت.

جانبازان بیرق علمدار کربلا را به زمین نخواهند گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید فاضل دهنوی بعد از ظهر امروز در جمع جانبازان شهرستان آزادشهر اظهار داشت: فداکاری و از خودگذشتگی جانبازان در دل تاریخ ریشه دوانیده و هیچکس و هیچ چیز نمی‎تواند منکر آن شود.

وی تصریح کرد: هیچکس نمی‎تواند نقش اساسی و تاثیرگذار جانبازان را در حفظ ارزش‎ها و دستاوردهای این انقلاب و نظام نادیده بگیرد.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطر نشان کرد: واضح و روشن است که اگر جانبازان نبودند انقلاب اسلامی در همان سال‎های اولیه تحت تاثیر نقشه‎های شوم دشمنان از مسیر اصلی و الهی خود خارج و نابود می‎شد.

دهنوی ادامه داد: الگوبرداری جانبازان از حضرت عباس روحیه ولایت‎مداری را در جامعه تقویت کرده است.

وی اضافه کرد: جانبازان هماهنگ با سیاست‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان ایستادگی و در کنار شهدا و آزادگان عزیز پیروزی و عزت و عظمت را برای کشور به ارمغان آوردند.

فرماندار شهرستان آزادشهر اضافه کرد: با عنایت به توطئه‎های مختلف دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیداری و هوشیاری جانبازان در پشتیبانی از ولایت فقیه درس بزرگی برای جوانان است تا این روحیه بسیجی بودن و ولایت‌مداری در وجودشان قوی‎تر شود و در برابر خواسته‎های دشمنان اسلام و نظام ایستادگی کنند.

وی با اشاره به ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اذعان داشت: همه شماها از بسیجیان و پاسداران این انقلاب هستید و یقین داشته باشید که لطف و عنایت خدا و دعای خیر خانواده‎های شهدا با شما خواهد بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول