اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

جانبازان با هدیه پیکر خود از پیکر نظام دفاع کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت: جانبازان با هدیه کردن پیکر خود از پیکر اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

جانبازان با هدیه پیکر خود از پیکر نظام دفاع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام حبیب‌‌الله حاتم‌نیا عصر امروز در مراسم جشن میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در همدان اظهار داشت: در جامعه به جای اینکه سیمای ظاهری حضرت عباس(ع) را برای مردم ترسیم کنیم می‌توانیم از خصائل نیکوی آن حضرت، ایثار، شهامت و پایداری ایشان برای مردم و جامعه سخن بگوییم.

وی ادامه داد: حضرت عباس(ع) الگوی جانبازان ما در مقام ایثار هستند و این افتخار بزرگی برای جانبازان میهن اسلامی است که چنین اسوه بزرگی را برای الگو گرفتن دارند.

امام جمعه بهار خطاب به جانبازان حاضر در مراسم عنوان کرد: شما با هدیه کردن پیکر زیبایتان از پیکر اسلام و نظام جمهوری اسلامی و ناموس قرآن و اسلام دفاع کردید، شما سند افتخار ما در جهان هستید.

وی تصریح کرد: همسران شما جانبازان در ردیف ایثار از شما جانبازان جلوتر و در خط مقدم هستند و فرزندان و بستگان شما در این فداکاری و ایثار شما سهیم هستند.

حاتم‌نیا افزود: حضرت عباس(ع) در مقام از خود گذشتن در جهان نمونه است به طوری که شهدا در بهشت بر ایثار و از جان‌گذشتگی ایشان غبطه می‌خورند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان نیز اظهار داشت: از آنجایی که وظیفه بنیاد شهید و ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و یکی از این راه‌ها ترویج وصایای شهدا در جامعه امروز برای نسل‌های آینده است امروز از طرح گلبرگ آسمانی رونمایی می‌شود.

مجید صفدریان بیان داشت: این طرح که شامل وصایای شهدای شهرستان است به پنج شکل متفاوت از جمله استفاده به صورت پوستر دیواری، ارسال بلوتوث و سامانه پیام کوتاه و... در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه سخنانش خطاب به جانبازان خاطر نشان کرد: شما جانبازان با هدیه کردن روح و جسمتان از اسلام و میهن دفاع کردید و در قبال آن سلامت نفس و توشه آخرت را هدیه گرفتید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان در پایان سخنانش گفت: امیدواریم شما جانبازان که ادامه دهنده راه شهدا هستید با تمسک به اهل‌بیت(ع) و پیروی از ولایت فقیه جایگاه و شأن بزرگ خود را در جامعه حفظ کنید.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول