اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان زندان‌ها:

مفسدان اقتصادی در لبه تیغ برخورد قوه قضاییه قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی گفت: مفسدان اقتصادی و مجرمان جرایم سازمان‌ یافته در لبه تیغ برخورد قوه قضاییه قرار دارند.

مفسدان اقتصادی در لبه تیغ برخورد قوه قضاییه قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامحسین اسماعیلی ظهر امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه بیرجند با گرامیداشت آغاز هفته قوه قضاییه بر زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهید مظلوم بهشتی و 72 تن از یاران شهیدش تأکید کرد.

وی اظهار کرد: اتکای اصلی نظام جمهوری اسلامی بر مبانی نجات‌بخش اسلام عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و رمز بقای این نظام پس از توطئه‌های بسیار زیاد دشمنان پس از انقلاب بوده است.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی ادامه داد:‌ امروز نیز طرح مسائل هسته‌ای و علمی در مورد ایران تنها یک بهانه است چرا که دشمن امروز از ایران علمی و هسته‌ای نمی‌ترسد بلکه از ایران اسلامی می‌ترسد و قصد دارد اسلامیت را از نظام ما بگیرد.

اسماعیلی تصریح کرد:‌ ما امروز بیش از هر زمان دیگر وظیفه داریم برای پاسداری، حفظ و حراست از اسلامیت حکومت و نظام خود تلاش و فداکاری کنیم و برای اسلام‌شناسی مردم تلاش بیش از پیشی را آغاز کنیم.

وی رسالت اصلی قوه قضاییه را اجرای مقررات و حدود اسلام عنوان کرد و گفت: این رسالت در دوره جدید قوه قضاییه با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی تصریح کرد: در حال حاضر متجاوزان به نوامیس، مفسدان اقتصادی و صاحبان جرایم سازمان‌یافته در لبه تیغ برخورد قوه قضاییه قرار دارند تا عدالت در جامعه حکمفرما شود.

*گسترش امنیت و عدالت رسالت اصلی قوه قضاییه

اسماعیلی اجرای عدالت و گسترش امنیت در سراسر کشور را رسالت اصلی قوه قضاییه دانست و گفت: تلاش‌های زیادی برای تحقق این اهداف انجام شده است.

وی به ایجاد نظم و اقتدار در سطح زندان‌ها اشاره کرد و گفت: یکسان‌سازی، تدوین و اجرای برنامه‌های خاص در چارچوب آیین‌نامه سازمان و ارتقای سطح زندگی زندانیان در محیط زندان سبب تغییر رفتار زندانیان و انطباق آن با ارزش‌های اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول