اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته قوه قضائیه

مسئولان قضایی قزوین با امام جمعه این شهر دیدار کردند

خبرگزاری فارس: عصر امروز دیدار مسئولان قضایی استان قزوین با آیت‌الله هادی باریک‌بین امام جمعه شهر قزوین و نماینده ولی فقیه در استان قزوین به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد.

مسئولان قضایی قزوین با امام جمعه این شهر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این دیدار حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین، جمال انصاری رئیس دادگستری استان قزوین، روحانیت معزز، شوراهای حل اختلاف و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین حضور داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه‌ قضائیه مقام آیت‌الله بهشتی را نزد خداوند و مردم بسیار بزرگ دانست و ادامه داد: آیت‌الله بهشتی حق بزرگی بر گردن همه مسئولان و مردم در جمهوری اسلامی ایران دارد، چرا که ایشان در راه پیروزی و تداوم نظام و انقلاب مبارزات بسیاری کرده تا به شهادت رسید.

وی برنامه‌های قوه قضائیه استان قزوین را بسیار جامع و گسترده دانست و از زحمات مسئولان و زحمت‌کشان این سازمان تشکر و برای مسئولان آن آرزوی موفقیت در راه خدمت‌رسانی به مردم مسلمان و انقلابی استان قزوین را کرد.

در این دیدار جمال انصاری به تشریح برنامه‌های انجام شده در سال 90 پرداخت و پیشرفت‌های دادگستری و قوه قضائیه استان قزوین را با توجه به برنامه‌ریزی‌های دراز‌مدت و مدون، سریع و چشم‌گیر معرفی کرد و از حمایت‌های آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های قوه قضائیه استان قزوین در سال 90 تأکید کرد: همه مسئولان در پیشرفت‌های قوه قضائیه تلاش‌های شبانه‌روزی انجام داده‌اند و دستگاه‌های اجرایی و  نیروی انتظامی در مسیر گسترش عدالت در جامعه پشتیبان قوه قضائیه هستند.

این مسئول عنوان کرد: در مسیر اجرای برنامه‌های قوه قضائیه تعامل بسیار خوبی بین مسئولان استان قزوین و سایر دستگاه‌های اجرایی این استان وجود دارد و هر روز بر این تعاملات اضافه شده است.

انصاری برنامه‌های قوه‌قضائیه استان قزوین را در سال جاری گسترده و هدف‌مند دانست و عنوان کرد: قوه قضائیه قزوین با برنامه‌ریزی بسیار دقیق مانند سال 90 به اهداف و راهبردهای در نظر گرفته شده دست خواهد یافت.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول