اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

29 طرح استان زنجان در قالب طرح ماندگار تکمیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به قرار گرفتن 29 طرح از استان زنجان در قالب طرح‌های مهر ماندگار دولت گفت: این طرح‌ها تا پایان عمر دولت دهم تکمیل می‌شوند.

29 طرح استان زنجان در قالب طرح ماندگار تکمیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد طرح‌های مهر ماندگار استان زنجان با اشاره به اینکه سال آخر عمر دولت دهم است، اظهار داشت: رویکرد رئیس جمهور در آخرین سال عمر دولت باقی نماندن تعهداتی بر دوش دولت بعدی است.

وی با اشاره به اینکه دولت درصدد تکمیل پروژه‌هایی در قالب طرح مهر ماندگار است که دارای اثربخشی در سطح استان و شهرستان باشد، افزود: پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و اثربخشی در منطقه از شاخص‌های لازم برای قرار گرفتن طرح‌ها در قالب طرح ماندگار است.

معاون عمرانی استاندار زنجان از تشکیل جلسات متعدد در سطح استان زنجان و همچنین با مقامات کشوری خبر داد و تصریح کرد: با تعاملات به عمل آمده در حال حاضر 29 پروژه برای قرار گرفتن در قالب طرح‌های مهر ماندگار از استان زنجان موافقت شده است.

وی از تشکیل دو کمیته برای پیگیری روند اجرای طرح‌های قرار گرفته در داخل طرح‌های مهر ماندگار دولت دهم خبر داد و گفت: کمیته‌های مزبور با عناوین اقتصادی و عمرانی زیر نظر دو معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی استانداری زنجان تشکیل می‌شود.

کریمی با اشاره به اینکه طرح‌های قرار گرفته در قالب طرح‌های ماندگار به دو صورت انجام شده  است، ادامه داد: برخی از پروژه‌های در قالب یک عنوان کلی و برخی پروژه‌ها هم با عنوان مشخص بوده است.

وی از تخصیص اعتبار ویژه برای جبران کسری اعتبارات استانی برای تکمیل طرح‌های مهر ماندگار توسط دولت خبر داد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌ها با هماهنگی وزارتخانه تخصیص می‌یابد.

معاون عمرانی استاندار زنجان از قرار گفتن هشت پروژه سرمایه‌گذاری و 21 پروژه عمرانی در قالب طرح‌های مهر ماندگار استان زنجان خبر داد.

وی اعتبار لازم برای به سرانجام رساندن پروژه‌های مهر ماندگار استان زنجان را یک هزار و 500 میلیارد تومان پیش‌بینی کرد و گفت: این رقم برآورد اولیه است و اگر تغییراتی در این مبلغ ایجاد شود اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول