اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری کل خراسان‌شمالی خبر داد

پیشرفت 33 درصدی ساختمان جدید دادسرای عمومی بجنورد

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی دادگستری کل خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه پروژه احداث ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد سال گذشته اجرایی شد، گفت: ساختمان دادسرای عمومی بجنورد 33 درصد پیشرفت دارد.

پیشرفت 33 درصدی ساختمان جدید دادسرای عمومی بجنورد

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: این ساختمان در محل مجموعه شهرک ناوک بجنورد احداث شده و با پیشرفت مطلوبی همراه است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد در فضایی به وسعت 3 هزار و 680 متر‌مربع احداث می‌شود، افزود: برای اجرای این پروژه 3 هزار و 600 متر زیربنا پیش‌‌بینی شده است.

جعفری برآورد اعتبار برای اجرای ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان‌شمالی را 15 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون هفت پروژه مربوط به دادگستری در سطح این استان در دست ساخت است، دادگستری گرمه، دادگاه ویژه مواد مخدر استان، شورای حل اختلاف شهرهای قاضی، شوقان و صفی‌آباد را از جمله پروژه‌های در دست اقدام دادگستری خراسان‌شمالی عنوان کرد.

وی مساحت دادسرای عمومی و انقلاب آشخانه را دو هزار و 250 متر عنوان کرد و افزود: ساختمان دادسرای این شهرستان در زیربنای هزار و 550 متر احداث شده که هزار و 730 متر محوطه نیز برای این ساختمان پیش‌بینی شده است.

معاون اداری و مالی دادگستری کل خراسان‌شمالی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه هفت میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار برآورد شده است.

وی افزود: دادگستری شهرستان گرمه نیز دارای سه هزار و 360 متر مساحت بوده که در زیربنای هزار و 550 متر احداث می‌شود.

جعفری همچنین یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست احداث دادگستری خراسان‌شمالی را احداث دادگاه ویژه مواد مخدر این استان ذکر کرد و گفت: این پروژه در زیربنای هزار متر‌مربع و در زمینی به مساحت 650 متر احداث شده که نقشه‌های اجرایی آن تهیه و برای اجرای آن هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برآورد شده است.

معاون اداری و مالی دادگستری کل خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه احداث شوراهای حل اختلاف در شهرهای قاضی، شوقان و صفی‌آباد در برنامه کاری دادگستری قرار دارد، گفت: برای اجرای هر یک از این پروژه‌ها یک میلیارد ریال نیز اعتبار برآورد شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول