اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

جانبازان سندهای افتخار نظام اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: جانبازان سندهای افتخار نظام اسلامی در شرایط کنونی هستند و بر همه واجب است تا برای خدمت به آنان کوشا باشند.

جانبازان سندهای افتخار نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در این آیین که در سالن اجتماعات پایگاه ششم شکاری بوشهر برگزار شد علاوه بر استاندار و فرمانده نیروی هوایی پایگاه، جانبازان و خانواده‌های آنان نیز حضور داشتند.

در این آیین همچنین از کتاب پرواز روی خاک اثر خلبان منوچهر شیرآقایی از ارتشیان نیروی هوایی بوشهر رونمایی شد.

استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش گفت: خانواده نیروی هوایی با شهادت و آزادگی آشنا هستند و در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس همواره در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

محمدحسین جهانبخش تصریح کرد: در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی خانواده سربازان و فرماندهان ارتش در شرایط جنگی بودند و جنگ را لمس کرده و امروز خدمت به آنان برای همه مسئولان یک افتخار است.

وی افزود: جانبازان سندهای افتخار نظام اسلامی در شرایط کنونی هستند و بر همه واجب است تا برای خدمت به آنان کوشا باشند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: برای تداوم انقلاب هم باید خون بدهیم و هم باید خون دل بخوریم بنابراین وظیفه همه ما است برای حفظ انقلاب هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم.

جهانبخش با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: حضرت ابوالفضل العباس(ع) ولایتمداری و ولایت‌پذیری را برای بشریت به نام خود نهادینه کرد.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر نیز در این آیین گفت: مفتخریم که می‌توانیم در این اعیاد مبارک خدمتی هر چند کوچ به جانبازان دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

مهدی هادیان افزود: نیروی هوایی ارتش به ویژه ارتشیان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در طول دفاع مقدس با تمام توان در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کرده و بر فراز آسمان تمام توطئه‌ها و حمله‌های دشمن را خنثی کردند.

در پایان این آیین از جانبازان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با اهداء جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول