اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 28 خرداد ماه

قم میزبان مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قم از میزبانی قم در برگزاری رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور خبر داد.

قم میزبان مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای کشور شد

سید روح‌الله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور امسال بر اساس برنامه‌های اجرایی تقویم فدراسیون والیبال به شکل منطقه‌‌ای در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.  

وی ادامه داد: تیم‌های حاضر در پیکارهای والیبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور در قالب مناطق مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان از هر منطقه یا گروه دو تیم جواز حضور در مرحله دوم را به دست می‌آورد تا رقابت‌ها در مراحل مختلف ادامه یابد.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: تلاش زیادی انجام دادیم تا بتوانیم میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور را با موافقت فدراسیون بگیریم و به هر ترتیب این امر محقق شد و تیم امید قم باید برای برگزاری مسابقات از رقبای خود پذیرایی کند.

وی اظهار داشت: بر این اساس دیدارهای والیبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور در منطقه دو با شرکت شش تیم به میزبانی هیئت والیبال استان قم برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های حاضر در این منطقه برای کسب دو سهمیه صعود به مرحله بعدی با یکدیگر پیکار می‌کنند.

شفیعی خاطر نشان کرد: مسابقات این منطقه از روز بیست و هشتم خردادماه آغاز می‌شود و تیم والیبال رده سنی امیدهای استان قم که هم‌اکنون زیر نظر کادر فنی در اردوی آماده‌سازی خود برای حضوری موفق در این رقابـت‌ها به سر می‌برد، از فردا میزبان پنج تیم دیگر حاضر در این گروه خواهد بود.

وی یادآور شد: مسابقات والیبال قهرمانی منطقه رده سنی امیدهای کشور در حالی به میزبانی هیئت والیبال استان قم در سالن شهید محمود رضائیان برگزار خواهد شد که خوشبختانه با توجه به اینکه سرمایه‌‌گذاری بسیار خوبی برای آینده‌ والیبال کرده‌ایم، این رقابت‌ها از ارزش بسیار زیادی در افزایش تجربه بازیکنان ما برخوردار خواهد بود.

دبیر هیئت والیبال استان قم ابراز داشت: بدین ترتیب تیم‌های والیبال رده سنی امیدهای استان‌های تهران، مرکزی، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، چهار محال و بختیاری و قم به میزبانی تیم والیبال امید قم برای کسب جواز صعود به رقابت دوره‌ای با یکدیگر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تیم قم با ترکیبی از نفرات بومی یک تیم آماده و قوی برای حضور در این رقابت‌ها است تصریح کرد: در چند سال اخیر اولویت اصلی ما سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه بوده است، زیرا والیبال قم برای گذر از رکود چند سال گذشته به نسلی جدید، توانمند و مستعد نیاز داشت که تحقق این خواسته‌ها را در رده‌های سنی پایه یافته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی امیدهای کشور در حالی به میزبانی هیئت والیبال استان قم برگزار می‌شود که تیم رده سنی نوجوانان قم هفته گذشته در پیکارهای قهرمانی نوجوانان کشور در استان مرکزی با حریفان خود به رقابت پرداخت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول