اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در خبرگان رهبری:

امنیت کنونی سیستان‌وبلوچستان ثمره خون شهیدان شیعه و سنی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در خبرگان رهبری گفت: امنیت کنونی حاکم بر سیستان‌وبلوچستان ثمره خون شهیدان شیعه و سنی است که جان خود را فدا کردند.

امنیت کنونی سیستان‌وبلوچستان ثمره خون شهیدان شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مولوی نذیر احمد سلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و لطف پروردگار، اکنون ایران اسلامی غرق در نعمت‌های خداوندی است.

وی افزود: به هر سو که می‌نگریم فضل الهی را مشاهده می‌کنیم که شامل حال این مردم شریف و با عزت شده است لذا باید قدردان این نعمات به درستی باشیم و آنها را هدر ندهیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خداوند نسبت به دو نعمت خود بر بندگانش منت دارد یکی قرآن و پیامبر و دومی هدایت است.

سلامی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی هر دو نعمت را برای مردم کشور فراهم کرد، اسلامی که در این کشور کم کم به فراموشی سپرده می‌شد و معنویت در حال رخت بر بستن بود.

وی خاطرنشان کرد: معنویت و ارزش‌های اسلامی توسط نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور احیا شد و اگر نگاهی به کشورهای اطراف بیندازیم به درستی می‌فهمیم که به برکت این نظام چه سرمایه‌ای در اختیار ما قرار گرفته است، پس قدردان آن باشیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امنیت حاکم و کنونی در استان و کشور در هیچ جای دیگر وجود ندارد و این منطقه اوج ثمره خون شهدای گرانقدری است که برای اعتلای این مهم جان عزیز خود را فدا کردند.

سلامی با بیان اینکه حسن تدبیر و تعامل مسئولان رده بالای نظام در قضایای داخلی و خارجی از مهمترین مولفه‌های موفقیت است، یادآور شد: فداکاری و جان نثاری نیروهای امنیتی سپاه، بسیج و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی و تعامل سازنده مردم با مسئولان نظام از نکات برجسته‌ای است که حکومت نظام جمهوری اسلامی را از سایر نظام‌ها متمایز می‌کند.

وی افزود: عملکرد شهدایی همچون شوشتری و محمدزاده به گونه‌ای بوده که امروز در هر کجای این استان توده مردم از سپاه رضایت کامل داشته و دارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اکنون تعاملی که سپاه با مردم و به‌ویژه توده مردم به وجود آورده، مثال‌زدنی است و این مهم باید همچنان حفظ و پایدار بماند.

سلامی گفت: امروز هرگونه ترقی، پیشرفت و تعالی در گرو امنیت است و مردم و مسئولان در این استان به خوبی آن را درک کرده و با هم اتفاق دارند.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول