اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

خلاقیت و نوآوری اساس موفقیت جهاد دانشگاهی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان حیات جهاد دانشگاهی را نوآوری و جهادی بودن آن ذکر کرد و گفت: دیدگاه خلاقیت و نوآوری و روحیه جهادگرانه باید در تمام ابعاد این نهاد انقلابی جاری و حاکم باشد.

خلاقیت و نوآوری اساس موفقیت جهاد دانشگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در دیدار ‌با رئیس جهاد دانشگاهی و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد کردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه این واحد در کشور، اظهار داشت: علم، ایمان، تخصص و تعهد در کنار هم موجب رشد و بالندگی و عظمت یک مملکت می‌شود، که جهاد دانشگاهی توانسته این تفکر و ایده را با دستاوردها و پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های مختلف علمی، فناوری، پزشکی و... داشته در درون خود محقق و عملی سازد.

وی با اشاره به فعالیت‌های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی افزود: این فعالیت‌ها باید بر اساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود و متناسب با نیازهای بومی استان‌ کردستان انجام گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: استان کرستان دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ویژه‌ای است که جهاد دانشگاهی می‌تواند در آن نقش‌‌آفرینی کند.

وی با تاکید بر نوآوری در فعالیت‌های این نهاد انقلابی، عنوان کرد: مدل آموزش جهاد دانشگاهی باید بر مبنای تولید علم بوده و خروجی لازم را داشته باشد تا مورد استفاده سایر مسئولان در راستای رفع نقایص و مشکلات استان قرار گیرد.

شاهرودی تصریح کرد: بر همین اساس جهاد دانشگاهی باید مانند چراغی برای مسئولان استان عمل کرده و باید به عنوان آزمایشگاهی که منتج به ارائه راهکارهای اصولی می‌شود، فعالیت داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت سلول‌های بنیادی که یکی از فعالیت‌های شاخص جهاد دانشگاهی است، بیان کرد: ابتکار و خلاقیت جوانان و دانشجویان در جهاد باید برای بهره‌برداری‌های هر چه بیشتر به منصه ظهور برسد.

شاهرودی حیات جهاد دانشگاهی را نوآوری و جهادی بودن آن ذکر و اعلام کرد: دیدگاه خلاقیت و نوآوری و روحیه جهادگرانه باید در تمام ابعاد این نهاد انقلابی جاری و حاکم باشد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی نباید در کنار سایر مراکز دانشگاهی قرار گیرد، افزود: این نهاد باید با رویکرد علمی خود به رشد علمی دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی و دستگاه‌های اجرای ذیربط در سطح استان کمک کند.

نماینده ولی فقیه در پایان با مطلوب ارزیابی کردن خدمات ارزنده جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان خاطر نشان کرد:‌ فعالیت‌های این نهاد انقلابی باید از طریق رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما به صورت مستمر به اطلاع و آگاهی عموم مردم برسد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول